(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bir olalım şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bir olalım şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Saygıdeğer üsdadım, Şiiriniz önemli mesajlar içerdiği için keyifle okudum, haz aldım. Tebrik ederim. Ancak bu konuyla ilgili bir emekli Tarih Öğretmeni olarak birkaç cümle yazmak isterim. Geçmişte bu ülkede yaşamış, bugün bu ülkede yaşayan, gelecekte de bu ülkede yaşama azminde olan; dili, dini, mezhebi, ırkı ne olursa olsun herkesi birlik ve beraberlik içinde yaşamaya davet ediyorum. Siyasi düşüncelerimizi bir yana bırakarak gelin birlik olalım. Bizi yönetenleri beğenmeyebiliriz ama unutmayalım bir başka TÜRKİYE yok. ABD gelmiş burnumuzun dibinde Yunanlılarla beraber denizlerimizde cırıt atıyor, beraber tatbikat yaparak bize göz dağı veriyor. Adalarımız Yunan işgali altında. ABD, Batı Trakya'ya askeri yığınak yapıyor, güneyde PKK güdümlü bir devlet kurmaya çalışıyor. Akdeniz'de Kıbrıs Rumları, bir bölümü Türkiye’nin kıta sahanlığında olan parselde ABD ve Avrupalı petrol şirketleri ve KATARla anlaştılar, Doğalgaz ve petrol kuyuları açacaklar. Rum ve Yunanlılar bir buzağı gibi ardı arkası daha büyük. ABD, Fransa, İsrail, Rusya, petrol zengini Arap ülkeleri Yunan ve Rumlara gaz veriyorlar. Karadenizde Rusya fırsat kolluyor. Bu gelişmeleri görmezden gelemeyiz. Avrupalı bir gazetecinin Suriyeli bir sığınmacıya çelme atıp, yere serdiğine şahit olduk. Suriyelilere bizi yönetenler sahip çıktı fakat bize bizden başka kimse sahip çıkmaz. Çünkü Türk'ün Türkten başka dostu yoktur. Tarih boyunca yıkılan Türk devletlerinin tamamında iç karışıklıklar ve kardeş kavgalarının çok büyük etkisi olmuştur. Şu anda birlik ve beraberliğe daha çok ihtiyacımız var. Birbirimizi ötekileştirmeyelim.
Muhterem üsdadım, Şiirinizden yararlanarak genel bir hatırlatma yaptım sadece. Mesajım sizinle ilgili değil, olamaz da hattim de değil. Sizinle aynı duygu ve düşüncede olduğumu biliyorum. Bizim için, söz konusu vatansa gerisi teferruattır. Saygılarımla...
Öyle bir düşüncem olmadı olamazda...siyasi konjüktüre ve tarihi kronolojiye hakim olduğumu söyleyebilirim. Yönetenlerin siyasi görüşü ne olursa olsu nsöylenene görünene bakmam çünkü devlet aklı başka türlü çalışır...öncesine sonrasına sebep sonuç ilişkisine bakar öyle değerlendiririm...kendi küçük menfaatlerine sadık küçülmüş insanların sığ düşünceleri yüzünden devletimin itibar kaybetmesi ve zaafa düşmesi en çok üzüldüğüm konu...sevsekte sevmesekte bu topraklarda birlikte yaşayacağız. Ya birlik olup hür ve mutlu olacağız yada esaret altında zulümle...kadim düşman bizi niye sevsin...
Banada biraz konuyu açma fırsatı verdiğiniz için teşekkür ederim...
Birlik ve beraberliğimizin, adaletin, eşit yaşam haklarımızın daha da güçlendiği günlerde birlikte olabilme dileğimle; sevdiklerinizle sağlıklı ve mutlu yıllar diliyorum arkadaşım.
Emeğine yüreğine sağlık
_________________________________Selamlar