Sevdiğin kadar iyisin nefret ettiğin kadar kötü, Kibr’in kadar çirkinsin mütevazi olduğun kadar güzel, Önemsediğin kadar önemlisin merhametin kadar insan
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
IRA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
IRA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"Her Şey Sende Gizli" tadında bir şiir olmuş bu... Bazen çok okuduğumuz şairlerin tarzına kayıyoruz, benim şiirlerimde de vardır bu kayma...Farkında olmadan, bilinç altı olarak...Şiiri okudunuz mu bilmiyorum?
Muhteşem!..Önemli olan da insan olmak zaten.Gerisi insanların sahip olduğu değerler zinciri değil mi zaten?..Aralarında alırlar ve verirler.Önemsediğimiz kadar önemseniriz .Kaleminiz daim olsun Üstad..Saygıyla..
Ben Ahmed Arifin mahallesindenim ve çok severim Cahid sıdkı da hemşerimdir ama karşı mahallenin şairidir. Hani ünlü bir şiiri vardır Cahid Sıdkı'nın otuzbeş yaş şiiri Eski seslendirmelerimden biri buyur benden hediye olsun size dinlersiniz.
can yücel şiirlerini severim ayrıca Attila ilhan, Orhan veli,cahit sıtkı. Ahmet arif, Yahya kemal, Ümit yaşar oğuzcan'ın tarzlarını, tüm bu bu ustaların tarzlarını homojenize bir şekilde kullanarak kendi tarzımı tavrıı oluşturmaya çalışıyorum...
Bazen çok okuduğumuz şairlerin tarzına kayıyoruz, benim şiirlerimde de vardır bu kayma...Farkında olmadan, bilinç altı olarak...Şiiri okudunuz mu bilmiyorum?