(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Dilşah şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Dilşah şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Her zaman ki gibi gönlünüze damlayarak harika duygularla kaleme döktüğünüz şiirinizi beğeniyle okudum kaleminiz yüreğiniz dert görmesin kalın sağlıcakla...
Sevilmek ebet ise, kalacak saygı ile Sadakatı yücelsin, bakmadım kaygı ile Kir, pasak bulaşmadan,halis bir duygu ile Tortusu temizlensin, al gönlüne süz beni...
Aşkın seramonisi :) kulağa şık geliyor şiir ismi bile olabilirmiş.. Teşekkürler GülRacım sizin de gönlünüz hoş olsun. İyi geceler değerli şairem Sevgilerimle
Okumaktan mutluluk duyduğum kaleminizden yürekten süzülüp gelen muhteşem duygularla yazılmış harikulâde güzellikte bir yürek sesiydi şiiriniz kutluyorum tebrikler efendim. Bu güzel şiirin güne seçilmesini gönülden diliyorum. En içten selam ve saygılarımla. Esenlikler dileğiyle.
DİLŞAH, Arı duru berrak ve naif bir dil ile yumuşacık bir tonla benzerlerinin çok önünde harika bir şiir...
Beytü’l berceste gibi yüreğine kaz beni Tınısı duyulmayan beste gibi çöz beni
bu dizelerin eşi benzeri yok...imge kullananlara derslik imgeler böyle olur imge
fon zaten efsane "ben hep seni düşünürüm" doğumunu bildiğim bir şarkısı sevgili Hasan Sağındık'ın ilk dinlediğimde ki hislerim hiç değişmedi ve hiç eskimeyecek...
Adına yakışır bir şiir olmuş DİLŞAH.... kesinlikle günün şiiri
İnsanın emeğime değdi diyebileceği bir yorum görmesi ne güzel, ayrıca teveccüh göstermeniz ayrı bir erdem. Abdurrahman bey çok teşekkür ediyorum. En derin saygılarımla...
Şiirlerin dergahında oturup dinlendik Okudukça şairin yüreğinden şenlendik İlhamın çesmesinde çaylar gibi demlendik Yaktın yine sayfaları yazasın bir dilekçe
Dedim bende yüreğine sağlık dilekcim ustaca yazılmış eserini canı gönülden kutlarım Sevgilerimle 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
her zamanki gibi Çok güzeldi,çok acıklıydı, sevda ve özlem vardı, O güzel yüreğine sağlık Üstadem , ders vericiydi,akıcı anlamlı düşündürücüydü kutluyorum Dualarımla selamlarıml