(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ateş şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ateş şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Merhaba değerli kalem Kutladım değerli dostu ve eserini, yalansız ve riyasız Her zaman olduğu gibi tat ve deminde bir eser Sevgiyle kal, dostça kal, şiirle kal, hoşça kal
Görüntüye aldanma Pişman olup da yanma Sakalı olsa bile Herkesi deden sanma
demek istedim şiiri okuyunca esprisi sona saklanmış harika yazılmış bir yürek sesiydi şiiriniz kutluyorum tebrikler efendim. En içten selam ve saygılarımla.
Bu nasıl bir azap nasıl bir işkence Desende kurtulamıyorsun Zaman diyorsun belki Zamanla kurtulurum Biraz zor yakana yapıştım bir kere Çok uzun sürer Kurtulmak o kadar kolay değil benden Öyle her mikroba bulaşmayacaksın işte Ben kimim biliyormusun Grip:) ....... Son dizeye kadar ki gizemini saklayan anlatım ustalığı ile son günlerde okuduğum çok ama çok güzel dizelerdi yazı dostum. ...... Kutluyor, sağlıklı ve mutlu bir yaşam diliyorum.
Şiirde grip hastalığına teşhis yani kişileştirme sanatı uygulanmış.
İnsan dışındaki varlıklara ya da kavramlara insan kişiliği kazandırma sanatını uygularken son dizeye kadar şiirin gerçek teması bir sır olarak saklanmış.
Buna ilaveten 'Aklını baştan alırım' gibi dizelerde grip virüsüne konuşma yetisi de verilerek insanın konuşma yetisinin başka varlıklara aktarılması olan intak (konuşturma) sanatı da görülmekte.
Şiirin tek riski, şiiri sonuna kadar okumamak olabilir.
Nizamettin GÖKBULAK tarafından 1/11/2022 5:59:09 PM zamanında düzenlenmiştir.