(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sevgim acıyor şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sevgim acıyor şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Teşekkür ederim Namık hocam Ruh hali diyelim zaman zaman iniş çıkışlar olur mutlaka sebep kendimizizdir belkide.. En derin selam ve dualarımla Saygılar
Umudu da kaybettim bulamıyorum Sanırım yırtık cebe koymuşum Eski neşem sen gel bari İyiydik senle çok bekletme..
Duygularımıza tercüman olan anlam dolu hüzün veren duygularla harika yazılmış şiiriniz için kutluyorum tebrikler efendim. En içten selam ve saygılarımla.
Değerli Şair Arkadaşım, Yaz boyu hiç bir siteye girmedim. Epey şiir yazdım. Bu günden başlamak üzere seçilmiş şiirlerimi günlük olmasa da yayınlamaya devam edeceğim. Ama şunu bilin ki bütün şiir ve yazılarınızı fırsat buldukça okudum. Kalbimiz her zaman sizlerle.
Bu da geçer... Emek verdiğiniz her şeyde muhakkak sevgi vardır. Karşılık bulunmazsa acımak hepimizde olur, uykumuz da kaçar. Diktiğim çiçeğim bile kurursa içim acıyor benim Dilek Hanımcığım. Tarifiniz hoştu anlatmada. Gönül dolusu tebrikle sevgiyle.
Teşekkür ederim GülRacım İnsanında med cezirleri olabiliyor bazen Dediğiniz gibi bir çiçeğe böceğe bile üzülüp etkilenebiliyoruz. Çokça sevgiler gönderiyorum gül yüreğinize...
eski neşem sen gel bari, İyidik senle,çok bekletme.
Çok güzel,nefis bir final.. Evet çokça olur bu iç sıkılmaları güvensizlik duyguları.. Bazen dışa yansıtır içindeki sevgiyi, Bekler ki gölgesi düşsün yaşamına. Yine enfes bir şiir düşmüş Mahir kaleminizden. Kutlarım gönül sesinizi,emeğinizi. Esenlik dilerim.
Kimi zaman içimizde ki sesin gücü kalmaz ve sebepsiz dışa vurur kendisini.
Sonra karşısında duran kendine bakar sessizlikleri, sıkıntıları çiğneyip yumar gözlerini... Her gecenin sabahı var misali yine kendi kendine döner düzelir. Gülümser
Günaydın Ümmühancım Kimi zaman biri seni konuşmadan anlasın istersin . Biri çıkar öyle güzel anlar ki taa uzaktan ağlarsın bu defa anlaşıldım diye şu an olduğu gibi😢 Oysa hep duymak anlamak istemeyenlere anlatmak için çabalarız kendimizi
Nasıl güzel bir yorum ve algı, çok çok teşekkür ederim.. En kalbi sevgilerimle...
Şiiri bir yarım iki kez tekrar okudum...
UMUDUNUZU KAYBETMEYİN...
ALLAH İÇİN SAMİMİYSENİZ HUZUR Kapınıza çok yakındır.
SEVEN İHANET ETMEZ....YALAN SÖYLEMEZ...
OLAN ÇEVİRMEZ...
SAMİMİYETİNİZİN İÇİNDE BUNLARDAN İZ YOKTU....
UMUDUM Şudur ki ..Bu duygulara sebep olan hatasını görüp bir an evvel döner...
Zaman deyip geri durmamak lazım yarına garantimiz yoktur...
Selam ve dua ile...