(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÖZGÜRLÜK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÖZGÜRLÜK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şairi kovdum mısralardan Yaşasın! dizelerde özgürlük!!…
demişsiniz... Yaşasın dizelerde özgürlük derken dizleleri (Mısraları) yazanlarda yine şairler olmayacak mı? şairi mısralardan kovarsanız şair gider ama mısralar şiirde kalır. Acaba istediğiniz özgürlük için;
"Şiirde kovdum mısraları Yaşasın özgür şiirler.." mi demek gerekirdi?
Neyse galiba ben farklı anlamlar çıkardım... Tebrikler.
Baya baya özgürleştirdik her şeyi.Ama dizelerden şairi kovmak,dünyadan havayı kovmak gibidir.Yani ölümcüldür.nasıl havayı dünyadan kovarsak insanlar ölür,dizelerdende şairi kovarsak şiir ölür.Şiirleri yaşatmak ümidiyle Allah'a emanet...
Figanım arşı aştı, havar, ya ley’lim havar... Derdim deryaya sığmaz, çekilecek çilem var Lokman çare bulamaz, yaram derin di, kamar! Yol uzun, ben yorgunum, Avar ya ley’lim Avar...
Nemli ıslak gözlerlim, kaç gecedir uykusuz. Sensiz sahra çöllerde, susuz gibiydin susuz. Her gece rüyalarda, benim tatlı günahım. Geceler boyu sürer, sitemlerimle ahım…