Lekesizdi, beyaz… kar’ın kurtlanmadığı zamanlardaydı, çocuksu masum dokunuşlar dolaşırdı puslu sokaklarda… karanlığın zifirine; yıldırım gibi düşerdi de sevgi silerdi hasleti çaresizliğin kasvetini, yıldızların gülüşleri dolardı geceye bir üşümek gelirdi de için için titrerdik duru bir ışık süzülürdü gönül penceresinden; ay düşerdi yüzlere, kapanmazdı hiç gözlerde perde bir hoş seda kalırdı zihinlerde…
buz üzerindeki kardan adamların uzayan burunları düştü önce, ihtirasın sıcaklığından; oysa duru bir suydu, buz kadar kırılgan, insan sonra, düğmeden kara gözleri düştü görmeyen duymayan sessiz bir yığına dönüştü kargaların terk ettiği şehir çöplüklerinde…
kar’da kara bir leke oldu boş elbiseler kabından boşalan su gibi akıp gitti birikenler: yağmur olmak vardı oysa göğe açılan avuçlara dolmak, pınar olmak vardı, fışkırmak, tutunabilmek yaşama, birikmek vardı, birleşmek vardı, hep bir olmak vardı da; ah ki ne gam, fırsat olsaydı riyadan…
büyüdü lekelenmeler iz oldu sırnaşık sarmaşıklar gibi yırtık yüzlerde, gölgesi düştü kötülüğün, oyunun son perdesine bahardan güze geçiş an’dı ama su-i zan etiketler doldukça boşalan insandı yaşama sınıf atlatmak sanrısı ol dediğinde arsız ol’mu demişti tanrı? ...
ömür dediğin nedir ki; bir nefeslik buhar ipler kuklacının elinde kahkahalar yükseliyor salonlardan yırtılıyor sessizlik aks-i sedadan boşalıyor bedenler, arınırken bütün renklerden ne bir direniş, ne bir kıpırtı var cisimlerden toprağa düşen son cemre şule yükselmekte boş elbiselerden
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Boş Elbiseler şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Boş Elbiseler şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ben dün bu şiiri okurken çocukluğum geldi aklıma)) Her yer bembeyaz kar olduğunda çok sevinirdim bütün kirler kapandı diye) kimse dokunmasın bozmasın isterdim o güzelliği...
Oysa Duru Bir Suydu,Buz kadar kırılgan,İnsan.... Candan kutluyorum Şair 💐 gönül sesiniz var olsun.. Saygılarımla 🙏🙏
Her yer bembeyaz kar olduğunda çok sevinirdim bütün kirler kapandı diye) kimse dokunmasın bozmasın isterdim o güzelliği...
Oysa Duru Bir Suydu,Buz kadar kırılgan,İnsan....
Candan kutluyorum Şair 💐 gönül sesiniz var olsun.. Saygılarımla 🙏🙏