(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KEDİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KEDİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sizin yazdıklarınızı okurken Üstat Ümit Yaşar Oğuzcan'ın bir eseri hafızamda canlandı izninizle paylaşmak isderim
Yalan söyler dilleri yok Çalan döven elleri yok Görgüleri tahsilleri yok İftira riya bilmezler Şu zavallı hayvanların İnsana benzer halleri yok
Ümit Yaşar Oğuzcan
Gerçekten kıssadan hisse çıkaracaklar vardır bu dizlerden insanlarda şiirde anlatılan zavvalı hayvanlar kadar samimi ve içten davranabilse tebrik ediyorum güzel bir resim ve güzel bir dörtlük bence ...
Nurettin POLAT tarafından 8/19/2008 7:19:44 PM zamanında düzenlenmiştir.
Sizi kutlarım çok güzel birileri bazı şeylere sahip çıkmalı ki, her canlının yaşaması gerekir.
Gecenin karanlığı, kedicik miyav dedi, sokağa terkedilmişti, o minicik bir kedi. Belli ki karnı açtı, peşime düşüp geldi, Kucağıma alırken, korkusundan ürperdi... AsilbeY._________________________
doğa evrimini onlarsız tamamlayamaz ve bizlerde onlarsız yapamayız, hayvan sevgisi olmayan insandan hep korkarım... kutlarım kalemi ve şairi... saygım ve sevgimle şiir dostu...
Sokağa mı düştün sen kedi? Çamura mı battı ayağın? Akşama yemek yedin mi? Çöplüklerde gezdin mi ************************ kimbilir hangi uçuk bir zamanın kurbanı bir dilim ekmek üç yavru... ve toprakta daima gömülü bir lokma nimet kötü günlere saklı.... keşke onlar kadar akıllı olabilseydik...
ben hjer zaman bir kedinin gözlerine baktığım zaman kendimi, yapraklar arasına karışmış bir tabutun baŞINDA OTURMUŞ AAĞLAR BULUYORUM... güzel şiirdi... çok güzeldi... sevgiler benden...
Ne yapsın, sokağa atılmışsa sıcacık bir yuvası yoksa, ayağına çamurda bulaşır, cezelenir de.! Güzel bir şiirdi. Soru işaretlerine bakılacak olursa düşündürdü. Kutlarım.
Sokağa mı düştün sen kedi? Çamura mı battı ayağın? Akşama yemek yedin mi? Çöplüklerde gezdin mi ?
KEDİ SENİ BİR DELİKANLI VEYA BİR ADAM SEVDİĞİNE BENZETİP SICAKLIĞINA İMRENİP SENİ HER KUCAKLADIĞINDA KEDİM ŞİMDİ NERDEDİR DİYE HASRET OLDUĞU SEVDİĞİNE ANIMSADI MI?
HARİKA BİR ŞİİR
Albayraklım tarafından 8/15/2008 7:13:12 PM zamanında düzenlenmiştir.
soba ile kedinin
şu doğalgaz çikti çikali
kediler sokaklara sevdali
sobalar borusuz
bacalar tıkalı..