(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yalnızlık şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yalnızlık şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ULU ÖNDER MUSTAFA KEMAL ATATÜR'ÜN 83. ÖLÜM YIL DÖNÜMÜNDE ONUN ÖLMEDİĞİ KALPLERİMİZDE YAŞADIĞI VE İLELEBET YAŞAYACAĞI DUYGUSUYLA RAHMETLE HASRETLE VE SAYGIYLA ANIYORUM
Değerli şairim sayfanızda yürek sesinizin yansıdığı anlamlı güzel bir eser okudum nice böyle güzel eserler sayfanızda görme dileğiyle kalemin daim ilhamın bol olsun selamlarımla kalın sağlıcakla
Tebrikler Osman hocam Çok doğru yalnız kalınacak yer anca mezarlık Ne güzel içinde buharı tüten SICACIK bir sevgi var Yüreğinden sevgiler eksik olmasın değerli hocam
Karanlık çöker Gölgen seni terk eder Hapı yutarsan
Dostun sanarak Seni arkadan vuran Elden tutarsan
Değerli Hocam yalınızlığın tarifi ancak bu kadar olur. Az kelime,çok anlam tamda tarifini yapmış yalınızlığın. Usta kalemini kutluyorum. Yüreğine, gönlüne sağlık. Selam ve saygımla iyi geceler..
Toplumsal konular, ilişkiler söz konusuysa onlara senryu denir. Ölüm konusu söz konusu ise jisei olur. 5-7-5 hece ölçülü her şiire haiku gözüyle bakılmamalı. Maalesef sitede 5-7-5 bir şeyler yazılıp kenarına bir haiku konulunca haiku yazdığını sanan arkadaşların olması üzücü oluyor. Oysa birazcık araştırsalar, şöyle 2-3 haftalarını verseler gerçek bir haiku yazmayı başarabileceklerine inanıyorum. Haikularda kigo adı verilen, Japon şiirinin geleneksel formlarında kullanılan belirli bir mevsimle ilişkili bir kelimenin mutlaka ama mutlaka bulunması gerekir. Bu tür paylaşımlarımda Japon şiiri hakkında arkadaşlar sadece haikuyu biraz bildikleri için ben bile bazen gönlüm istemeye istemeye maalesef haiku yazmak zorunda kalıyorum. Japon şiirinde senryular da tek kıtadır. Çok sayıda senryu kaleme alıp, üçüncü dizelerine uyak düzeni yapıp Japon şiirini sanki Türk hece şiiri olarak kaleme alma benim ürettiğim bir tarz. Belirttiğiniz gibi bir yol tutturduk, şimdi onlarca arkadaş bu tarzı kullanır oldu. Ne diyelim? Hayırlısı olsun.
Gölgen seni terk eder
Hapı yutarsan
Çok güzel bir şiir okudum şair dostum
Yüreğinize kaleminize sağlık
Saygılarımla