Bir çeşmedir benim gönlüm sevgi akar gürül gürül insandan alır insana dökerim hey sen sevgim yok diyen istediğin kadar alabilirsin hem de hiç bir bedel ödemeden israf etme ve kaynağını kurutma yeter diğer insanlara da ver ve kıymetini bil dedim ya hayrattır benim gönlüm benim gönlüm sebil....
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bir sebildir benim gönlüm şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bir sebildir benim gönlüm şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
değerli gönlüm kana kana şiir içti o sebilden..kutlarım..eğer resmi değiştirseniz daha iyi olur kanısındayım çünkü edebiyatdefteri logo yazıları engellemiş yazıları, gölgelemiş...saygılarımla...
oktayzerrin tarafından 2/10/2007 3:09:53 AM zamanında düzenlenmiştir.
oktayzerrin tarafından 2/10/2007 3:10:20 AM zamanında düzenlenmiştir.
gürül gürül sevgi akan bu çeşmeden içenler çok olsun şiiri okuan bir tas içmiş kadar olur inanırım içmezse içmediğinden değilde içer içer kalbindeki delikten sevgi akar gider süper bir anlatım çok çok tebrikler ben çok beğendim tastas içtim içmeden dağıtığım sudan daha fazla dağıtmak için teşekkürler selamlar sevgiler hayat:))