Çakallara yer yoktur, yiğitler otağında yüz binler fedâ oldu, delikanlı çağında yeddi ceddim yatıyor, ovasında dağında dolaşmayın abdestsiz, bu vatan toprağında
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Vatan Toprağı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Vatan Toprağı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
EyvAllah üstadim yüregin dert görmesin, Vatan satan itlerin yüzleri hic gülmesin Ingiliz ve siyonun kim varsa kucaginda Yatmasin cürük lesi bu vatan topraginda
Mustafaoğlu İlyas tarafından 10/28/2021 3:55:52 PM zamanında düzenlenmiştir.
Harikulâde duygularla yazılmış şiiriniz için kutluyorum tebrikler üstadım. Kalemine ve yüreğine sağlık diliyorum. 29 Ekim Cumhuriyet Bayramımızın 98. yılı kutlu olsun. Başta Gazi Mustafa Kemal Atatürk ve silah arkadaşları ile vatanı uğruna canlarını feda eden aziz şehitlerimize Allah’tan rahmet diliyorum. Ruhları şâd mekânları cennet olsun. Sonsuz selam ve saygılarımla.
Sağ olun, var olun, değerli üstadım. Okuyup beğenmiş olmanız, güzel bir yorum yapmış olmanız beni ziyadesiyle memnun etmiştir. Çok teşekkürler. En içten selam, saygı ve muhabbetlerimle.
Bu vatanı vatan bilip bu uğurda mücadele verenlerden, hizmet edenlerden Allah razı olsun. Ahirete intikal edenlerin mekanlarını Yüce Rabbim Firdevs eylesin.
Size de Yüce Allah'tan sağlıklı ve hayırlı uzun ömürler vermesini niyaz ediyorum.
Sağ olun, var olun, değerli üstadım. Okuyup beğenmiş olmanız, güzel bir yorum yapmış olmanız beni ziyadesiyle memnun etmiştir. Hayır dualarınıza AMİN derim. Allah razı olsun. Çok teşekkürler. En içten selam, saygı ve muhabbetlerimle.