(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Umut Çuvalı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Umut Çuvalı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kıymetli Kalemdaşım. Güzel Ülkemizin Mahir kalemi. Yüce Rabbim duygularına zevâl vermesin. Her daim doğruluk güzellik Aşk sevgi adına, Dünya var oldukca duygu pınarın coşsun çağlasın İnşallah. Şairimizi Can-ı Gönülden kutlar, Sağlıklı huzurlu bir yaşam dilerim.
Ayrıca yarın coşkuyla kulayacağımız, 29 Ekim Cumhuriyet Bayramımızın 98.yılı kutlu olsun. Bize bu Aziz Vatanı Canlarıyla kanlarıyla mücadele edip, Yurt olarak bırakan Başta Gazi Mustafa Kemâl Atatürk ve Silâh arkadaşlarını,Rahmetle minnetle Şükranla yad ediyorum. Kal Sağlıcakla.
Çok çok teşekkürler, pek değerli üstadım. Sağ olun, var olun. Dua ve temennilerinize AMİN der, ben de misliyle bilmukabele temenni- sinde bulunurum.
29 Ekim Cumhuriyet Bayramımız bu aziz millete kutlu olsun. Bu Aziz Vatanı canlarıyla, kanlarıyla, yedi-düvelle mücadele edip, bizlere yurt olarak bırakan başta Gazi Mustafa Kemâl Atatürk ve onun silâh arkadaşlarını, şehidoğlu-şehit dedelerimizi, rahmetle, minnetle, şükranla yad ederiz. Allah onlardan razı olsun.
Yüreğine sağlık çok çok güzeldi çok güzel tesbitlerdi, işte en büyük Şair diye düşündüm, acıklıydı,sevgi ve özlem vardı, akıcı ve anlamlıydı,kutluyorum Üstadım Dua ve selamlarımla.
Güzel Ülkemizin Mahir kalemi.
Yüce Rabbim duygularına zevâl vermesin.
Her daim doğruluk güzellik Aşk sevgi adına,
Dünya var oldukca duygu pınarın coşsun çağlasın İnşallah.
Şairimizi Can-ı Gönülden kutlar,
Sağlıklı huzurlu bir yaşam dilerim.
Ayrıca yarın coşkuyla kulayacağımız,
29 Ekim Cumhuriyet Bayramımızın 98.yılı kutlu olsun.
Bize bu Aziz Vatanı Canlarıyla kanlarıyla mücadele edip,
Yurt olarak bırakan Başta Gazi Mustafa Kemâl Atatürk ve
Silâh arkadaşlarını,Rahmetle minnetle Şükranla yad ediyorum.
Kal Sağlıcakla.