yeni yüzyıl için hayallerŞiirin hikayesini görmek için tıklayın şartların zorluğu umutsuzluk nedeniyle.varlıkta yokluk çekmenin mantığını işletiyor zaman.özellikle çevre düzenlemesiyle caddelerde görünüm değişikliğe uğrar.metro gibi varoşlara otöbüs hatları çekilmeli.sorunlar yaşanıyor şehre uyum noktasında.buda hayat anlayışı noktasındaki eksikliğe bağlanabilir.değişim nasıl olur sorusu için çalışmalı devlet.bu nedenle bu bölgeler hizmette eşit haklara sahip olmalı.ekonomik özgürlük nasıl kazanılır sorusunu kalkınmanın gereklerinde görmeli.hayatı sokakta görmenin gereğiyle sosyalleşme için adımlar atmalı kamu.az gelişmişlik birazda zihniyet sorunu.yeni bir köprünün güzegahını belirlemek gerekiyor.istanbul boğazı için son yol kavşağıdır bu proje.istanbul bir finans merkezi olabilirmi? bunu beliyleyecek faktörler oluşsada bu konuda zaaf gösteriyor ekonomi.sanayileşme batının gerçeği olsada bu konuda başarı göstermiş ülkeler var japonya örneğinde olduğu gibi.nitekim türkiye teknolojiye yabancı değildir artık.rumeli hisardan geçecek köprü şehir trafiğini rahatlatır.tabiki raylı sistemle desteklenmeli bu proje.çevre yolları uygun yerlerde konumlanmalı ulaşım kolaylığını tanzim için için.istanbul bir gökdelenler şehri olma yolunda uluslararası ticaretin kalbi olma potansiyeliyle.çevre yolları bu plan dahilinde yapılandırılmalı.örneğin kuzey marmara yolu güzergahı şehre yeni bir bakış getiriyor.böyle bir plan anadolu yakası içinde gereklidir ihtiyaca binaen.şirket varlıkları hissedar yapmak istiyorsa girişimciyi.ekonomi dışa bağımlıysa ürün tedarik etmede.bu gibi yoksunluklarla karşımızda sosyal meseleler.üniversiteler sanayileşmek gibi bir ilev yüklenmeli ekonomide.ancak bu şekilde ticarette karlılık sağlanır zenginleşmek adına.
gelecekle ilgili planlar yapılıyor
rumelihisarında dördüncü köprü üniversiteler şehir hastaneleri deniz altından yeni tüp geçitleri meydanlar ve bulvarlara dönüşecek şehir yeni bir beyazıt yeni bir beyoğlu bunun için hazır planlar ayrıca deniz altında cadde iki tarafında dükkanların olduğu turist çekecek yeni bir istiklal yeni ofisler açılacak yeni gökdelenler şehri kuşatacak yüksek binalar. kültür merkezleri dans dersleri veren özel okullar şehir hayatı için seminerler yaklaşmış olacağız avrupa hayaline iş yerleri işçi akınına uğrayacak grevler gençlik örgütlenmeleri bütün bunlar sizin için acısını yaşadığımız sefaleti sonlandırmak için şiddetin sonlanması medeniyet için biraz umut biraz gayret gösterin işte geliyor tüketim çılgınlığı ben boş vaktimde yazıyorum bunları benim için değil bu ödevler ardımda bıraktığım hayatımla sizler için yaşıyorum vaadlerde olmaz demeyin yakındır inkılab olmaz demeyin mutluluk bizimde hakkımız |