(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Deneysel/ Ekstrem/ Görsel Şiir- Berdel Giden Atım şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Deneysel/ Ekstrem/ Görsel Şiir- Berdel Giden Atım şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
değişik bir anlatım bunca ilgi okurun yenilik aryişının güzelliğinden ben de beğendim yini bir sesleniş dili olabileceğini öğrenmiş oldum t e b r i k l e r
Güneşi görmemiş naif duyguların, yeniliklerin şari değerli üstadımı canı gönülden kutluyorum..Mükemmelin de ötesindeydi..Sanat değeri müthiş, emek deseniz ha keza..Canı gönülden kutluyorum üstadım..Nice yeni şiirlere..
Güzel şiirdi, duyguluydu; Haz alarak okuduğum bu nadide eseri ve değerli şairimi yürekten kutluyorum. En içten selam ve saygılarla, nice böyle güzel şiirlere.
Değerli şairim sayfanızda kaleminizin mısralara yansıttığı eserinizi okurken haz aldım akıcı duygu yoğunluğu mısralar arası bağ kurma bakımından harika güzel bir eser olmuş sayfanızda nice böyle güzel eserler okuma dileklerle yüreğine sağlık kalemin daim ilhamın bol olsun selamlarımla kalın sağlıcakla
Eline, gönlüne, kalemine sağlık Üstadım. Tebrik ederim. Hârika bir eser olmuş yine. Çok farklı bir çalışma. Güzel bir örnek teşkil edeceğini umarım. Sağlık ve Selâmetler diliyorum.🌹
Şair şiir dünyasında yaşamassa eğer eserleri pek baki olmaz. Görülen o dur ki Seğmenoğlu üstadım şiir dünyasında yaşamakla birlikte biz okuyucularınızı da alıp o şiirin dünyasına taşıyorsunuz.
Hal böyle olunca da eserler baki kalıyor.
Alışılmışın dışında gönüllerde iz bırakan eswrlerinizle mensup olduğumuz bu edebiyat platformuna daim renkler katıyorsunuz.
Yazarken emek harcanmış bir şiir çok da hoş ve güzel olmuş emeğinize ve kaleminize sağlık tebrik ederim. Huzurla, sağlıcakla kalın. Selam ve saygılar sunarım.
Gönülden akarak pınar gibi çağlayan kelimelerdir şiir... İnsanın içindeki sesin dışa vurmasıdır şiir... Yürekten gelen duygulu, kimi zaman dramatik yazı dizisidir şiir. Gönlünüze sağlık. Tebrik ederim. Başarılarınızın devamı dileğimle. Selam ve saygılar..
Şairin eserleri hukuki koruma altındadır. Eserlerinin, yayınlandığı internet sitesi dışında başka bir internet sitesi, dergi vb. yayınlanması durumunda hukuki süreç başlatılacaktır.
Gönlünüze sağlık