Bu şiir yakın zamanda çalınan kedisine şiir armağan eden Ahmet Coşkun 1 ve profil resminde kedi olan 7TEPE şairlerimize ithâfen yazılmıştır.🐈 ( Kayıp kedinin bu iki ya da üçüncü olayı daha önceleri de kaybolup bulunmuştu, o nedenle başlığı nankör kedi 😂 oldu )
NANKÖR KEDİ 🐈(HİCİV)
Aranıyor ilanı var Sahibi de onu arar Böyle kedi insan yorar Çekip gitmiş nankör kedi
Kaçtı mı kaçırıldı mı Sahibine darıldı mı İltifattan yoruldu mu Çekip gitmiş nankör kedi
Evdeki eti mi yedi Kimse görmez kaçsam dedi Kıymetini hiç bilmedi Çekip gitmiş nankör kedi
Mis gibi hayatın vardı Ne oldu yerin mi dardı Başına belâyı sardı Çekip gitmiş nankör kedi
Ara da bul şimdi yuva Başına geçirdin kova Artık sana her yer doğa Çekip gitmiş nankör kedi
Her taraf tehlike dolu Toprak tozlu, çamur sulu Köpek dolu sağı, solu Çekip gitmiş nankör kedi
Sarman kedi adı ’Sarı’ Görünce yağmuru, karı Kendi çekecek zararı Çekip gitmiş nankör kedi
Böyle gelip geçti Eylül Türkmenoğlu arar formül Bulanlara vardır ödül Bulunursa sevin ve gül Çekip gitmiş nankör kedi
Şükrü Atay (Türkmenoğlu)
02 Ekim 2021 - İzmit
DOST YÜREĞİNDEN SÜZÜLENLER (Sonsuz teşekkürlerimle)
Nankörlük vardı kediye Verdi insana hediye Bilmem ki hangi deliğe Çekip gitmiş nankör kedi --------- Mustafaoğlu İlyas
Bizim diyar ondan çeker Aklı olan doğru bakar Kimi de var ona yıkar Çekip gitmiş nankör kedi
Nankörün çok tabi tabi Lekesi süt olmuş sabi Bizden olmuş nasıl abi Çekip gitmiş nankör kedi ---------------- Ahmet KARA
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Nankör kedi 🐈(hiciv) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Nankör kedi 🐈(hiciv) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kedi ve köpekler çok şirinler iki kedimiz ve iki tane de köpeğimiz var..Onlar aslında çok vefalı sadıklar o kedi de kendisine arkadaş bulmuştur belki arkadaşını ziyarete gitmiştir..Komşumun kedisi kayboluyordu sonra takip etmiş başka kediden bebeklerini ziyarete gittiğini anlamış..O yavrulardan birini getirince eve kedisi kaçmadı ama fırsat bulsa yine gider orda ki arkadaşına ve kediciklere diyordu kadıncağız..Bu devir de çoğu evlatlarını atan bakmayanlara ders niteliğinde çoğu şeyler olmakta. Kutlarım..Gurbetten yurdumuza selamlar dua ile..
Gerçekten hayvanların yaşantısında ibret alınacak çok şey var biraz da evde bakılan evcil hayvanların özgürlüğü de kısıtlanmış oluyor. Duyarlı yorumunuz için sonsuz teşekkürler efendim. Sayfama değer kattığınız için sağolun varolun. En derin selam ve saygılarımla.
İnşallah dilekleriniz gerçek olmasını gönülden diliyorum. Harika yorumunuz için sonsuz teşekkürler efendim. Sayfama değer kattığınız için sağolun varolun. En derin selam ve saygılarımla.
Harika yorumunuz ve eşliğiniz için sonsuz teşekkürler üstadım. Eklemekten mutluluk duydum. Bu güzel yorumunuzu gönlümün en mavisine boyadım. Sayfama değer kattığınız için sağolun varolun. En derin selam ve saygılarımla.
yüreğine sağlık çok güzeldi bilgilendiriciydi,öğütler vardı, ders,sevgi ve özlem vardı,çok doğru tesbitlerdi, çok acıklı akıcı ve anlamlıydı,kutluyorum Üstadım, Dua ve selamlarımla.
Değerli şairim derin duygularla yazılmış harika bir eser okudum sayfanızda nice böyle güzel eserler yazmanız temennisiyle kalemin daim ilhamın bol olsun selamlarımla kalın sağlıcakla
Döndüğüne sevindim şiir sayesinde öğrenmiş olduk 👍👏👏👏 Harika yorumunuz için sonsuz teşekkürler üstadım. Sayfama değer kattığınız için sağolun varolun. En derin selam ve saygılarımla.
Harika yorumunuz ve eşlik eden duyarlılık içinde harika yazılmış şiiriniz için sonsuz teşekkürler efendim. Sayfama değer kattığınız için sağolun varolun. En derin selam ve saygılarımla.
Bel ki hatırlarsanız benim Müezza kedi için yazdığım şiiri. Sizin bu Sarı kedi, bizim Müezza'dan biraz tertip düzen öğrenmeli. Kaybolup üç şairi birden peşi sıra aramaya çıkarmış. Neyse ben Müezza'ya derim. Hemencecik onu bulur.
Cici Kedim Müezza
Gelir gelmez evime hatırım sorar On dakika içinde sofrayı kurar Ardından kahve yapıp günümü yorar Cici kedim Müezza düşüncelidir
Onunla paylaşırım tüm sırlarımı Mır mır diyerek çeker kahırlarımı Hoş görür en çekilmez tavırlarımı Cici kedim Müezza düşüncelidir
Harika yorumunuz ve eşlik eden harika şiiriniz için sonsuz teşekkürler üstadım. Arada espri olsun diye hiciv yazmayı seviyorum bu tür konularda bahane oluyor 😂 Sayfama değer kattığınız için sağolun varolun. En derin selam ve saygılarımla.
Harika yorumunuz ve dörtlüğünüz için sonsuz teşekkürler üstadım. Eklemekten mutluluk duydum. Sayfama değer kattığınız için sağolun varolun. En derin selam ve saygılarımla.
Kutlarım..Gurbetten yurdumuza selamlar dua ile..