Nefes almaktı yan yana gayemiz Sarılmaktı sevgiyle Bakışmaktı aşk ile Uzaklardan olsa bile Yaşatmaktı sevgimizi kalbimizde.
Hayalimiz sevgimiz Biz sevdik bitimsiz Mahşere dek seveceğiz Sımsıkı sarılıp tutunacağız Bir birinden kopmayacak yürek ellerimiz.
Dalgalandı sıralı hayallerimiz Denizin suyu duru ve temiz Suyun yüzünde Gülümsedi yüzümüze Burda oluruz yine seneye nasipse diye.
Hiç değilse bir gece Meydan okusaydık kedere Rest çekseydik hasrete Görmeseydik kimseyi Düşünmeseydik hiç bir şeyi.
Nokta koysaydık özleme Kalabilseydim seninle Bir gün bir gece Uykusuz Ve korkusuz Sırılsıklam ıslansaydık Göz yaşımızın selin de el ele Sarmaş dolaş yürüdüğümüz o sahilde...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
O SAHİLDE! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
O SAHİLDE! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
yanımda ol da sırtını dönsen de olur,güneşin önü arkası olmaz varlığınla anlaşmak kolay yokluğun çıkmaz sokak ötesi olmaz yıkık dökük yollarını başkalarının çiçek bahçesine değişmedim kalbimde sevgi değil kalbim ol anlasana aşk başka türlü olmaz
varlığınla anlaşmak kolay yokluğun çıkmaz sokak ötesi olmaz
yıkık dökük yollarını başkalarının çiçek bahçesine değişmedim
kalbimde sevgi değil kalbim ol anlasana aşk başka türlü olmaz