Serin bir yaz akşamı Vadinin yamacından Kıvrım kıvrım akan Nazlı bir ırmağın Bütün gece Sularıyla oynaşan dolunay Nasıl bilebilir ki Gün doğduğunda Bırakıp gittiği Su’yun sancısını . .
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Su'yun sancısı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Su'yun sancısı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Doğada ne varsa insana hep yolcu olduğunu anımsatır....suda öyle akıp giden zamanı ne güzel tarif eder.... tersine akmaz çünkü....güzel şiirdi tebrik ederim
Suyun sancısı suyun sancısını yazmış,farklı ve beğeniyle okuduğum bir şiir oldu,keşke bitmeseydi dedim sonunda... Sevgi ve selamlarımla Sahra şairim...
Rica ederim,bence oldukça başarılı.:) Bu arada bir kaç gündür kafamda sana bir film önerme düşüncesi vardı,bu şiir de vesile olsun buna,çünkü filmde de ''su'' teması oldukça önemli bir yer tutuyor. Benim de dahil olduğum bir çok genç sinemacıya idol olmuş dünyaca ünlü Yunan yönetmen Theodoros Angelopoulos'un ''The Weeping Meadow'' adlı eserini kesinlikle izlemeni tavsiye ederim.