sevgili can dostumun teşvikiyle yaklaşık 20 yıl aradan sonra içimi şiirlere dökmeye başladığım ilk şiir,,,
sevgil arkadaşıma sevgi ve minnetle
Sıcacık duygu dolu Bir bayram mesajı Yazmak isterken aslında; Takılıp kaldım öylece Akvaryumdaki balığa...
O küçücük su küpünün içinde Sanki bir yol arıyor gibi denize Bıkmadan usanmadan; umutla
Durup dururken hırçınlaşıyor Ok gibi fırlayıveriyor Yerinden Sanki camı delip dışarı çıkacak!
Sonra duruluyor yavaş yavaş Cama doğru yaklaşıp süzülerek Ritmik hareketlerle konuşuyor gibi...
Gözleri gözlerimi delip geçiyor Yardım istiyor belli Avazı çıktığı kadar bağırarak Bilmiyor ki onu, Ondan başka kimse duymuyor...
Gözlerine bakınca anlıyorsunuz; Ne olur diyor bana yardım et Götür beni denizime Olmaz diyorum: Ölürsün! Sen burada yaşamaya alışıksın Olur diyor Büyük bir metanatle Burada yaşamaktansa; DENİZİMDE ÖLÜRÜM...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Akvaryumda balık şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Akvaryumda balık şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Balıklar akvaryumda, Kuşlar kafeslerde,mutlu mu yaşarlar acaba ? Hangi yaşantı,onlar için daha güvenli ? Kurgusu ve duygusuyla güzel bir şiir. Kutlarım,esenlik dilerim.
Çok güzeldi,çok acıklıydı, sevgi vardı,Hakikat vardı, O güzel yüreğine sağlık Üstadım , ders vericiydi,akıcı anlamlı düşündürücüydü kutluyorum Dualarımla selamlarımla
Empati kuruyorum veee denizde ölmeyi tercih ederdim
Bam teliydi Abdurrahman bey
Kutluyorum