Bir ileri iki geri Erzincan ’’Bezdik Havası’’ gibisin Heri bir gün gökyüzünde uçuruyorsun diğer gün yerin dibine sokuyorsun bir gün hadsiz hesapsız diğer gün arsız vefasızsın dağıtıp gülizarı kuru çöle döndürüyorsun kaderin fukara gönlünü küstürüyorsun.
Vazgeç Heri vazgeç..!
Işık vurmuş sular gibi girme hayatıma yanılgının dikenleri üzerinde yürürken dut lekesi değmiş gibi gülümsetme beni düşe kalka giderken yanıp sönen ışığınla yorgunluklarımı saldım nadasa dinleniyorum iklimlerin sürgün alacasında..!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HERİ ÜÇ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HERİ ÜÇ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
En zor, insanı anlamak! Hele tutarsızsa; bırakmaya kalkarsınız bir anda melek olur, kızmaya kalkarsınız yelkenleri indirir, gözlerini düşürür masum olur. Hele seviyorsanız bambaşka bir zorluk...
Vel hasıl ne yaparsak yapalım hayatımızdan atamayız. Bir yolunu bulur içimizde olur. Hani derler ya atsan atılmaz, satsan satılmaz!
Şiir yazasım geldi de şairem siz bana bir şiir borçlusunuz:)) İkinci bir şiirle yükünüz artmasın. Allah sabır versin size. Heri'ye de ihsan etsin.
Şarkıda ki gibi ha gayret. Bir bakmışız Heri en güzel durakta sabit kalmış. Söküp atılmıyor nadasa bırakılıyorsa yorgunluklar, gelecek bahar filizlenecektirler . Nazikçe hayıflanmalı bir şiir okudum sayfanızda değerli şairemiz mutlulukla kalın.
Değerli kaleminizden sayfanıza yansıyan anlamlı duygu yoğunluklu kurgusuyla harika bir eser okudum yüreğine sağlık niceleri temennisiyle kalemin daim ilhamın bol olsun selamlarımla kalın sağlıcakla
Evet hocam ilk ''Heri'' şiirimi sayfamdan attığım halde beni bırakmayan, her bayram, yılbaşı, öğretmenler gününde arayan bir hocama yazmıştım. İyi dostluklar kötü başlar denir ya; bizim de bir dergi meselemiz vardı kızmıştım bir sözüne. ( Bu arada ben de çok çabuk kırılan biriyim itiraf edeyim)Ama daha sonra öyle güzel dostluğumuz oldu ki; beni kırmamaya hep özen gösterdi. Ne yazık ki bu sene koronadan kaybettik kendisini mekanı cennet olsun. Bir gün O'nun dualarımda olacağını hiç düşünmemiştim. Öyle yaşama bağlı ve yaşamayı seven biriydi.
İkinci Heri'yi bir anestezici arkadaşıma yazdım O'nu da sayfamdan atmıştım. Sonra ikimiz de sakinledik sanırım..:) şimdi en iyi dostum arkadaşım sırdaşım..
Bu sefer Heri tamamen kızımın bir sözünden kaynaklı olsa da; yaşamımdan bir parça ekledim şiire..
Sonra radyocu arkadaşım var Ayşegül hanım. Ferda Hanım sizi ''Heri'' şiirinizle hep anımsayacağım dedi. Ben de kime kırılsam ''Heri'ye sarılıyorum..:) anımsanmak güzel tabiii..
Heri'ler hep güzellikleriyle kalsın sitemkar yazılsa bile..
Bazen bir şiir insanı kıyıya taşıyan bir kayık gibidir Bazen bir şiir sessiz bir çığlık gibidir Şiirin sesi aşkın nefesi gibi dolu dizgin bir heyecanın yağmuru gibiydi Tebrikler Güzelliği kadar derinliğinide gösteren berrak bir şiirdi
Güzel bir şiir, değişik..
Tebrikler arkadaşım,
sevgimle..