(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
aşkın sazı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
aşkın sazı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
hangi taşa yaslansam yosun tutar bir yanı elleri ellerimden uzak avuçlarımı yakar kınası ...............Taşların kınası olduğunu herkes bilemez...Kutlarım güzel bir şiir !saygımla.
Kültürümüze ait telmihlerle ve motiflerle güçlendirilmiş çağdaş bir serbest şiir.
Bedri Rahmi, Üm it Yaşar, A. İlhan gibi serbest şiirde de duyguyu,hayali ve anlamı temel gören anlayışa uygun anlaşılır olmayı esas kabul eden bir yaklaşımla yazılmış.
Şiirde ahengin de önemli olduğunu kavramış bir şiir okudum
aşkın sazı hissediyorum ozanlar geçidi olcak. umarım devamında asık Hüdai, aşık Daimi , nesimi, dadaloğlu, ve Gevheri anılır,
' Gönül çalamazsan aşkın sazını, ne perdeye dokun ne teli incit Eğer çekemezsen gülün nazını, ne dikene dokun ne gülü incit
Bekle dost kapısın sadık dost isen, gönüller tamir et ehli dil isen Sevda sahrasında mecnun değilsen, ne leyla'yı çağır ne çölü incit' ( asık hüdai)
nedendir bilmiyorum ben bu eski ozanları okuyunca ,yazmanın sefilliğini hissediyorum içimde. çünkü onlar yüzyıllara dayanıklı bir üslupla herşeyi öz anlatmışlar.değişen sadece akan yıllarda zulmün ve acının rengi.
yosun tutar bir yanı
elleri ellerimden uzak
avuçlarımı yakar kınası
ayrılık bu şekildede anlatıla biliyor demek kaleminiz daim olsun