(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİLMEM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİLMEM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hayat, Bilmem ki ben senin Piçinmiyim? Gülmezsin bana.
Sar sarmala Uyut beni. Türkülerle Büyüt beni. Çok dertteyim Avut beni.
************************ hayattan yana kırılganlıklarımızın günbe düşen hoş bir serzenişi olmuş bu şiir. hayat ben senin piçinmiyim?cümlesi ise çok yerinde. her şeyi yarım kalmış bir hayatın hali ancak bu cümle ile özetlenebilir... çok hoş şiir.. sevgilerle
Hayata hesap sormak ve ondan cevaplar beklemek sanırım hepimiz zaman zaman aybnı soruları soruyor ve aybı taleplerde bulunuyoruz ama oturduğumuz yerde beklemek ile değil var gücmüz ile mücadle ederek.
Hayat, Bilmem ki ben senin Piçinmiyim? Gülmezsin bana.
Sar sarmala Uyut beni. Türkülerle Büyüt beni. Çok dertteyim Avut beni.
Hayata kahır mektubu gibi olmuş. Görmez göze konulan bir haykırışın sedâsı yansımış sayfaya.! Bazıları bu yalan dünyada yaşanan hayata kendini sevdirmiş, öz evlat muamelesi görüyor hayattan. Bazıları ise hayata karşı mücadelesini sürdürüyor, savaşıyor üvey evlat muamelesine maruz kalıyor. İnsanlığımızdan, değerlerimizden, sevgilerimizden ödün vermediğimiz için hayatla şavaşımız sürecektir. En ufak bir tavizde öz evlat oluruz olmasına ama ya sonra.? İnsanlığımızı kaybetmekten se mücadeleye devam.! Güzel bir şiir kutlarım.Saygılar sunarım.
Hayat,
Bilmem ki ben senin
Piçinmiyim?
Gülmezsin bana.
Sar sarmala
Uyut beni.
Türkülerle
Büyüt beni.
Çok dertteyim
Avut beni.
...emile zolanın germineali bitti şu an elimde nana romanı var ..bilmem şiiri özellikle nana ya özet olmuş gibi...tebrikler..