(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KADIN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KADIN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Merhaba değerli kalem Güzel bir günün sabahına, şiire, şaire merhaba Güzeldi her zaman ki tadında eserin Biz de okuyor ve kutluyoruz yürekten, yazan kalemini ve eserini Sonsuzluğun sahibine emanet olasın, sağlıcakla kalasın
Kadının adı ile ağırlığı, edebi, duruşu olmalı. Bilmeyen çok olacaktır elbette. Bizim de onlarla işimiz yok. Bildikleriyle oyalana dursunlar. Nasılsa kadındır evlat eğiten. Kendini geliştiren, kendine yetişen, dünyasını genişletenlere selam olsun, sayıları artsın diyor, gönülden tebriklerimle sevgilerimi sunuyorum Dilek Hanım.
Kadın konuşmak ister Espri de yapar, güler de oynar da çünkü insan Bu demek değildir ki kapı açık Bu kadar aşağılamayın artık Numaradan sahte bir hayranlık İşine gelmezse kapı aralık Sanki kadın yemek üstüne tadımlık Amaç o sofradan da almak bir kaşık Bu kadar mı ucuzladık? Menüde çeşit çok tabi Her gün bulgur yenmez oldu artık.
Şair arkadaşım güzel ve anlamlı bir şiir okudum. Günümüzün yozlaşmış modernliğini anlatırken yorumlarken size katılmamak imkansız.
Şimdi baktığımda rap müziklerde o tek kelimesi bile anlaşılmayan müziklerde, araba, para, kadın hepside erkeğin hizmetine sunulmuş veya sunulması arzulanan materyaller. Lakin bunu küçük kız çocuklarımız bile kabullenmiş dinliyor dinlerkende orada ki kendine yapılan hakaretleri anlamıyor.
Çok teşekkür ederim değerli kalem sizin de takdir ettiğiniz gibi yazmak ihtiyaç amatörce karalıyoruz çok güzel yazılar ve şiirler gördükçe kendimizinkini beğenmiyoruz. Ne diyelim inşallah ilerleme kaydederiz.Saygilar ve selamlarımla..
Gençler özgürlük koymuşlar adını nasıl olsa ortam laçka istediklerini alıyorlar.
Bir de bunun yaşlılığı var huzur evi işte bu günübirlik yaşayanlarla dolu. Elden ayaktan düşünce bi tane yanlarında insan kalmıyor.. Hayat arkadaşını zamanında seçip her şeye katlanacaksın ki; yarın yüzüne bakacak yüzün olsun.. Sözüm meclisten dışarı bu arada..
Çok haklısın Ferda'cım .Eski ve yeni kıyası yapıyor insan gayri ihtiyari şaşıp kalıyorsun durumlara tabi ki sözümüz meclisten dışarı herkes özgür karşılıklı ne dilerse yapsınlar da bazı yanlış anlamalar da olmamalı. Tesekkur ederim yorumuna can şairem sevgiler.
imza diyorum
saygılar
tebriklerimle