Göğsümde bağ bozumu düşler sakladım, Her düşde seni görüp, senle yaşlandım Ellerimizi sımsıkı tuttuk, bırakmadık, Gönüllerde nağmeler yükseldi an be an, Düşler sanağı yağdı üzerimize, ıslandık, Islandıkça, Gönül bahçemizde siyah, kırmızı güller açtı!
Gördüklerim düştü, gerçekle ilgisi yok biliyorum Umut ediyorum düşlerin bir gün gerçek olması için, Gökkuşağı gönlüm, güneşten sonra yeniden doğacak! Renga renk çiçekler açacak kara bulutlardan sonra, Miski Amber kokuları yayılacak dört bir yana biliyorum!
Vuslat çok uzaklarda değil, Her yeni doğan güneş kadar yakın hissediyorum Bağ bozumu düşler gerçek olacak birgün Uzanıp masmavi gökyüzüne bakacağız! Yıldızlardan dilek tutup, hicranı sine gömeceğiz Ruhumuzu özgürlüğün sonsuzluğuna bırakacağız Söz veriyorum, söz veriyorum kalbimin aynası..!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kalbimin Aynası şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kalbimin Aynası şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sayfanızda her zaman ki gibi akıcı bir dille yazılı anlam ve kurgu bakımından harika bir eser okumuş oldum yüreğine ve emeğine sağlık nice güzel eserler yazmanız temennisiyle kalemin daim ilhamın bol olsun sayfanıza selam ve sevgilerimi bıraktım kalın sağlıcakla
Kalemin susmasın hocam
Yüreğine emeğine sağlık
_________________________________Selamlar