Güneşim ayım ol her an, Gökyüzüne bakıp Yıldızları sayalım tek tek! Beraber dilek tutalım, Salalım gökyüzünün derinliğine, Özgürlüğü tadalım birlikte..!
Bir sen bir ben kalalım, Aşkımıza şahit olsun yıldızlar, Sevginin engin denizinde Gark olalım, coşalım, gülelim! Ayrılık hiç geçmesin lügatımızda, Vuslatla iç içe olalım her an..!
Kelebekler uçuşsun kalbimizde Yer, gök bizi konuşsun! Mehtaplı gecelerde yakamozlar Kulağımıza aşk nağmeleri fısıldasın! Gönlümüz sarhoş olup geçsin kendinden, Geride hoş bir seda kalsın yüreklerde!
Özledim senle geçen aşk dolu nağmeleri Mimozalar aşkımızı kıskansın dursun Kenetlensin ellerimiz gökyüzüne doğru Kenetlensin ki ayrılık nedir bilmesin Gönlünü, gönlüme hapsettigim kadın Tutsak kal yüreğimin her zerresinde!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Tutsak Kal Yüreğimin Her Zerresinde şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Tutsak Kal Yüreğimin Her Zerresinde şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sayfanızda her zaman ki gibi akıcı anlamlı ve kurgusuyla güzel bir eser okudum yüreğine ve emeğine sağlık nice güzel eserler sayfanızda görmek dileğiyle kalemin daim ilhamın bol olsun sevgi ve selamlarımı bıraktım sayfanıza kalın sağlıcakla