Öyle bir yerdeyim ki Yıllar üstüme üstüme geliyor Zamana tutsak oldum Geçmiyor günler geçmiyor Sağım, solum yalan dolan Fikrimin ince günündeyim..!
İçim fırtınalara gebe iken, Güneşim, ayım küsmüş iken... Dışarıya bahar gelmiş banane! Kara günler kapıda bekler, Ayaz dolu saatler gönlümü dondurur, Sabahın beşindeyim, Dönülmez akşamların ufkundayım!
Mevsimler, aylar değişmiş, Gülen yüzler, gülmez olmuş, Sevdadan, aşktan banene..! Garip bir yolcuyum bu handa Ölüm gelip çatmış kapıma, Gülüp oynamak, benim neyime...!
Kalplerde hicran yarası, Vuslat hayal olmuş yüreklerde, Mazinin ayak izleri dolaşır..! Yaşamak haram olmuş gönüllerde Umut etmek, yalan olmuş...! Geçmiyor günler geçmiyor!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Geçmiyor Günler Geçmiyor şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Geçmiyor Günler Geçmiyor şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Saygıdeğer şairim yürek sesinizin mısralara yansıdığı güzel bir eserinizi beğenerek okudum akıcı bir dil kullanılmış mısralar arası akıcılığı ve bağlantısı mükemmel yüreğine ve kalemine sağlık nice güzel eserler sayfanızda okumak dileğiyle kalemin daim ilhamın bol olsun sevgi ve selamlarımla kalın sağlıcakla