(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
...... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
...... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Değerli gönül dostu şair arkadaşım. Bu serbest şiirini okudum gerçekten çok etkilendim. Yüreğinden taşan duyguları birer inci tanesi gibi dizelere işlemişsin. Yüreğine sağlık, kalemin daim olsun.
Geceye inat olsun diye gün ağarır, Bende kadere,hayata inat, SENİ SEVİYORUM HALA. İnat bu ya mahşere kadarda seveceğim. O KADAR ÇOK SEVMİŞİM,Kİ SENİ çok güzel kutlarım
ne sevmişim derken yürek şiirin bazı bölümlerinde özellikle vurgıu yapmış ki , şiirin can alıcı sözüde bu zaten , kutluyorum yıldız hanım eksik olmayın
Sevemek çok acı seven sevilmeyince Beklemek ne kadar zor beklenen gelmeyince bu iki mısra geldi aklıma paylaştım ama şiirdeki sevdaya gelince bence boşuna seviyor sevmemeli ve acilen unutmalı çünkü karşılıksız bir sevgi bu kaleminiz varolsun saygımla.
Sen umudum sevdiğimdin. Sensiz hayat geçmez derdim. İçim yanardı suya hasret gibi sana. Ellerim titrer kalbim kuş gibi çırpınırdı. Ne kadar sevmişim seni. O KADAR SEVMİŞİM Kİ SENSİZLİĞİ RESMİNİ HİÇ ÇİZMEMİŞİM.....
Aşkı buldunmu bırakma sakın sonunda sevgi gelir Sevgin gerçek ise yaşam sana hoş gelir Sevda dillerde dolaşan bir şarkı sen yaşadıkça sürecek Yaşamdan ümidini kesme inan seninde yüzün gülecek.
Sevdiğinle bütün bir ömür severek - sevilerek aynı yastığa baş koyman dileğiyle yüreğine sağlık kutlarım sevgilerle.......mutlu kal