Dışarıda yine yağmur, Dolu dizgin yağıyor inceden inceye Kalbim yanıp tutuşuyor alev alev Toprak kokusu almış başını gidiyor Yüreğimde sonsuz sancılar! Sanki, Devasa gücünü gösteriyor kara toprak!
Onca yağan yağmurda kuruyor dudaklarım Bir damla suya hasret yüreğim kanıyor Bir sızı kaplıyor içimi derinden derinden Kaç beden kayıp gitti bu diyardan? Kac can sefalet içinde bedbah..? Bilinmezlik denklemi boynumu büküyor!
Halbu ki, Yağan yağmurlar Baharı müjdelemez mi? Bolluk bereketin habercisi değil midir? Sebebi ne o zaman içimde ki sancıların? Ölüm korkusu mu ? Yoksa bir var oluşun mu? Toprak kokusunu çektikçe içime Aklıma geliyor deli deli sorular..!
Haykırmak, meydan okumak geliyor Hoyrat geçen onca ömrüme! Toprak kokusu sarmışken dört bir yanımızı, Helak etmişiz olur olmaz şeylerle hayatımızı! Ölüm her an yanıbaşımız da kapımızı çalarken Unutmuş, unutturulmuş bir bir değerler!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Toprak Kokusu şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Toprak Kokusu şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Değerli kaleminden sayfana düşen güzel anlamlı ve kurgusuyla okuyanı düşündüren eseri yazan şairimi gönülden kutluyorum sayfanda nice güzel eserler görmek dileğiyle kalemin daim ilhamın bol olsun sevgi ve selamlarımla kalın sağlıcakla