Karanlıkta kalır ışık yakarsın Sis olmayan dağı duman bürümez... Derde derman için yola çıkarsın Dosta giden yolda yürek üşümez...
Paylaşınca derdi dost mutlu olur Ayrılmaz yanından birlikte kalır Derdi inletir de sabahı bulur Beklese de güneş hemen ışımaz...
Dertler bir değil ki girmiş sıraya Dost olan mesafe koymaz araya Çare varsa derman bulur yaraya Dost olan yarayı asla kaşımaz...
Kanat çırpan kuşlar uçar semâya Kederliyse dostun düşer cefâya Bu zor günde gerek dosta vefâya Dost bir yürek derdi nasıl taşımaz...
Ümitsiz olmayan ümitle yaşar Paylaşılan sevinç yürekten taşar Bilene sormayan düz yolda şaşar Dosta danışmayan dağlar aşamaz...
Şükrü Atay
09 Haziran 2021 - İzmit
DOST YÜREĞİNDEN SÜZÜLENLER ( Sonsuz teşekkürlerimle )
Ümit hayalde kaybolup soluyor Dostlarım zihnimi delip vuruyor Aynada ben diye yaram kanıyor Yüreğim üşüyor kimse bilmiyor ________________ Gümüş kalpler
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Dosta giden yolda yürek üşümez 💕 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Dosta giden yolda yürek üşümez 💕 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Harika duygularla yazılmış yorumunuz ve duygu dolu dörtlüğünüz için sonsuz teşekkürler efendim. Etkili yorumunuzu gönlümün en mavisine boyadım, sağolun varolun. Eklemekten mutluluk duydum. Sonsuz selam ve dua ile.
Değerli şairim yazan kalemini ve bu güzel eserini canı gönülden kutluyorum harika kurgusuyla anlamlı okuyucuyu düşündüren eseriniz gibi daha nice güzel eserler yazmanız dileğiyle kalemin daim ilhamın bol olsun sevgi ve selamlarımla kalın sağlıcakla
Dost dar günde belli olur derlermiş ve ben bunu yaşadım.. Hani derler ya yüz tane arkadaşın olacağına bir tane dostun olsun.. Yüreğinize sağlık hocam güzel bir dost şiiri okudum saygı ve selam olsun size.
Dostunun kim olduğunu ancak dibe vurduğunda öğrenirsiniz. Öyle zamanlar oluyor ki, canım-ciğerim dediklerimiz, beni asla terketmez diye bildikleriniz bi bakıyorsunuz sizi aramaya, sormaya korkuyorlar. İşte o zaman sırtınızı sıvazlayan, bu da geçer ya hu diyen etrafınızda gerçekten o kadar az insan ( dost ) kalıyor ki, şaşırıp kalıyorsunuz. Allah o tür dostları eksik etmesin. Ha şu da bi gerçek ki, Allah bu cinsten yalnızlıkları Gerçek Dostun kim olduğunu insana öğretmek için yaşatır. Etrafınızda kimse kalmadığı zaman bi bakarsın Allah tan başka kimseniz yoktur ve o DOST seni asla yalnız bırakmamıştır. Sayın üstadım. Ben bu sayfaya gelince niye böyle çok gevezelik ediyorum bilmiyorum. Sanırım güzel bi dostun verdiği huzur beni böyle söyletiyor. Yine kaleminizden güzellik, vefa, sanat dökülmüş sayın erbab ı kalem. Tebrik, takdir ve saygılarımla. Sağlıcakla kalınız, vesselam...
Harika yorumunuz için sonsuz teşekkürler üstadım. Yazdıklarınızı okumaktan mutluluk duyuyorum. Kalemine ve yüreğine sağlık diliyorum. Sonsuz selam ve saygılarımla.
Dost kalem umarım incinmemışsinizdir. Sanki birileri burkmuş kalbinizi gibi bir hissiyat düştü içime. İnşallah yanılmışımdır. Selam ve duayla hayırlı geceler.
Allah râzı olsun üstâdım düşündüğün için, genel anlamda yazmak istedim sorun yok Allah'a şükürler olsun. Harika yorumunuz için sonsuz teşekkürler üstadım. Sonsuz selam ve dua ile. Hayırlı geceler diliyorum.
<form action="/siir-yorum-cevap-duzenle.asp" method="post"><input type="hidden" name="siirId" value="1374283"><input type="hidden" name="yorumId" value="4059608"><textarea name="yorumcevap" class="form-control autosize" style="margin-top: 0px; margin-bottom: 0px; height: 15px;">Allah râzı olsun üstâdım düşündüğün için, genel anlamda yazmak istedim sorun yok Allah'a şükürler olsun. Harika yorumunuz için sonsuz teşekkürler üstadım. Sonsuz selam ve dua ile. Hayırlı geceler diliyorum.
Gerçek dostlar menfaatleri bitene kadar değil yürekleri yetene kadar bizi seven kişilerdir. Şiir dost, dostluk hakkında önemli saptamalar yaparak adeta gerçek ve sahte dostlar arasındaki farkları bizlere anımsatmaktadır.