Sen sazı çalarken gözün yaşarır Yürek yorgun düşer benzin sararır Geceler biterken gün de ağarır Yaşlı gözlerini silerim Ozan...
İki yüzlü değil harbi insansın Seni anlamayan kendi utansın Yüreğin aşk ile sevdâyla yansın Gönülden gelerek dilerim Ozan...
Herşeye en güzel gözle bakarsın Çaldığını okur kalbe akarsın Türküler söylerken yürek yakarsın Gözümde yaşlarla dolarım Ozan...
Ozanların aşkı hiç bitmez dersin Reçetene bile sevda istersin Yaradan çok güzel günler göstersin Sevdân hiç tükenmez bilirim Ozan...
Şükrü Atay
13 Eylül 2020 - KOCAELİ
DOST YÜREĞİNDEN SÜZÜLENLER ( Sonsuz teşekkürlerimle )
Tutulup sevdaya,olurmuş sarhoş, Gel gönül çağlayıp,birazcıkta coş, Kalpte bir yan dolu, öte yanı boş, Sen yüreğin boşalt, dolarım ozan... _______________ Nurettin GÜLBEY
Ölürsem kabrime gelirmisin gülüm Ben şiire aşık dikenli bir gülüm Hatıra kalsın sakla beni sümbülüm Mektubumu gidince açarsın ozan... __________________ Gümüş kalpler
bakma böyle hocam bakışın bir hoş senin dostluğunla yüreğimde coş cennet bahçelerinde meleklerle koş sevgimi gönderdim kucakla ozan...NiCel
Ozanın kalbi deniz deryadır Allah vergisi yürekten gelen Sazın tellerinde aşkı feryattır Gönül yollarına gül serdin ozan. __________________Aygün Deniz
Hep feryat eyledin seni üzene Gönül yaralıydı güldüremedin İnsanlık yolunda çalışıp durdun Sen bildiklerini söyledin Ozan _____________________İlyas Ateş
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Hep feryat eyledin seni üzene Gönül yaralıydı güldüremedin İnsanlık yolunda çalışıp durdun Sen bildiklerini söyledin Ozan
Değerli Ozanımız Aşık Mahmut Çelikgüne yazmış olduğun bu anlamlı Şiirden dolayı sizi canı gönülden tebrik ederim hocam Allah rahmet eylesin Mekanı cennet olsun aylesine ve bütün sevenlerine sabırlar diliyorum Selam ve saygılarımla hocam sağ olun var olun
Cenâb-ı Hak rahmet eylesin mekanı cennet olsun inşallah, geride kalanlara ve sevenlerine sabır versin. Kıymetli yorumunuz ve dörtlüğünüz için sonsuz teşekkürler üstadım. Eklemekten mutluluk duydum. Selamlar ve saygılarımla.
Harika duygularla yazılmış yorumunuz ve duygu dolu dörtlüğünüz için sonsuz teşekkürler efendim. Etkili yorumunuzu gönlümün en mavisine boyadım, sağolun varolun. Eklemekten mutluluk duydum. Sonsuz selam ve saygılarımla.
Harika duygularla yazılmış yorumunuz ve duygu dolu dörtlüğünüz için sonsuz teşekkürler üstadım. Etkili yorumunuzu gönlümün en mavisine boyadım, sağolun varolun. Eklemekten mutluluk duydum. Sonsuz selam ve saygılarımla.
Ah Mahmut Abi ah. Yüreğimize köz gibi düştü vefat haberin. Vefat haberini günler sonra öğrenmeme rağmen kaç kez cep telefonunu aradım. Belki haber doğru değildir diye. Ama o telefon hiç açılmadı. Allah rahmet eylesin. mekanınız cennet olsun.
Ozanların aşkı hiç bitmez dersin Reçetene bile sevda istersin Yaradan çok güzel günler göstersin Sevdân hiç tükenmez bilirim Ozan... üstadım bu güzel dizelerinizi kutlarım yüreğiniz daim olsun selam ve sevgiler...
Harika duygularla yazılmış yorumunuz ve duygu dolu dörtlüğünüz için sonsuz teşekkürler efendim. Etkili yorumunuzu gönlümün en mavisine boyadım, sağolun varolun. Eklemekten mutluluk duydum. Sonsuz selam ve dua ile.
Sevdiğin bi insanı kaybettiğinde, kalbinde bıraktığı boşluğu hiç kimse dolduramıyor. O boş alan sürekli gidenin muhabbetini, şevkatini, dokunduğu elin sıcaklığını arıyor. Allah kimseyi sevdiğinden, dostlarından ayırmasın. Çünkü, sevdiğin bir insan öldüğü zaman, yüreğinde o kişi, yaşadığı günlere nazaran daha fazla canlı kalıyor. Vefalı yüreğinizi selamlıyorum sayın üstadım. Şiir her zaman ki gibi damağımızda unutulmaz bir tat bırakan tam kıvamında leziz bi sofra sunmuş önümüze. Tebrik, takdir ve saygılarımla. Sağlıcakla kalınız, vesselam...
Siz de Allah a emanet olunuz sayın üstadım. Dileğim odur ki, geçici bu dünya hayatında, kalbinizde iz bırakan tüm sevdiklerinizle birlikte sonsuz hayatta hiç ayrılmamak üzere Firdevs Cennetinde bi araya gelirsiniz. Maviye boyanmışım yine. Onur duydum sayenizde. Saygılarımla. Sağlıcakla kalınız....
Halden anlayan yüreğin var olsun, Allah râzı olsun üstâdım. Harika duygularla yazılmış yorumunuz için sonsuz teşekkürler. En derin selam ve saygılarımla. Allah'a emanet olun.
Değerli şairim sayfanızda harika duygularla yazılmış eserinizi canı gönülden kutlarım nice güzel eserler yazmanız dileğiyle kalemin daim ilhamın bol olsun sevgi ve selamlarımla kalın sağlıcakla
Gönül yaralıydı güldüremedin
İnsanlık yolunda çalışıp durdun
Sen bildiklerini söyledin Ozan
Değerli Ozanımız Aşık Mahmut Çelikgüne yazmış olduğun bu anlamlı
Şiirden dolayı sizi canı gönülden tebrik ederim hocam Allah rahmet eylesin
Mekanı cennet olsun aylesine ve bütün sevenlerine sabırlar diliyorum
Selam ve saygılarımla hocam sağ olun var olun