İmkansızlar denizinde, Kulaç attım yoruldum. Sahil uzak, ben bitkin... Gözlerin gözlerimde, Gözyaşı, deniz kadar tuzlu Yalnızlığım, kulacım... Dursam duramam Kalan olmayasın, Dayanamam. Yüzsem mecalim yok, Eş olam yâr düş/üne Güç alam senden... Çıksam kumsala, Batık gemi misali, Sarılsam kumlara Tenimde can bulup... Sar beni ey yâr Köksüz bir yosunum, Bak bana ey yâr, Dipsiz bir kuyuyum, Kıyma bana ey yâr, Yaralı bir martıyım... Gitme n’olur ey yâr Uçamadığım ellere. Heybende azığın olam, Verem bu canı uğruna, N’olur ey yâr, n’olur Gözyaşını gözyaşıma kat da, Duaya sal ruhunu Bükerek boynunu. Sensiz kalmayım, Bensiz olmayasın.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
N'OLUR EY YÂR! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
N'OLUR EY YÂR! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Dipsiz bir kuyuyum, Kıyma bana ey yâr, Yaralı bir martıyım... Gitme n’olur ey yâr Uçamadığım ellere. Heybende azığın olam, Verem bu canı uğruna, N’olur ey yâr, n’olur Gözyaşını gözyaşıma kat da, Duaya sal ruhunu Bükerek boynunu. Sensiz kalmayım, Bensiz olmayasın.
ben bir garip bencileyin aşkın uğruna tükendim toz duman oldum yanıyorum üfürme ey yar......
nelere dayanıyor yürek nelere katlanıyor nelere mecbur kalıyor cok iyi bilenlerden eyledi beni de yaradan......şiiriniz cok güzel anlatmış çaresizlik içinden kopan çığlığı.........
Kıyma bana ey yâr,
Yaralı bir martıyım...
Gitme n’olur ey yâr
Uçamadığım ellere.
Heybende azığın olam,
Verem bu canı uğruna,
N’olur ey yâr, n’olur
Gözyaşını gözyaşıma kat da,
Duaya sal ruhunu
Bükerek boynunu.
Sensiz kalmayım,
Bensiz olmayasın.
ben bir garip bencileyin
aşkın uğruna
tükendim
toz duman oldum
yanıyorum üfürme ey yar......