Ey benim yüreğime adını yazdığım Der misin vakit şu an ne? Ey benim sensizlikte yılanı olduğum, Der misin derdimin çaresi ne? Ey benim sefil hâlimin ressamı, Der misin, tuval neden kapkara? Ey benimsin diyemediğim Der misin körebe oynamazken biz Gözlerin neden hâlâ kapalı; Aç da gör hâlimi, Bak da gör efkarımı… Liralar istemedim senden, Tarlalar almadım senden. Elimde bir buğday tanem var, Ekmeği dilerim yüreğine gözyaşımla… Gelmezsin, duymazsın, kıymazsın. Nedir bu hengame demez misin, Yüreğimin kanını görmez misin? Hadi ey yâr, gör umut tarlamı Hadi ey yâr, sığın yüreğime de Gör kendindeki beni ve sin kaderime.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SADECE SEN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SADECE SEN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"Dünya malı değil istediğim.Evim barkım gönül yurdundan bir metrekarecik tebessüm arsası olsun yeter.Gör ahvalimi ve elimdeki buğday danesini umut tarlasına ek de visal yeşersin başak başak" diyen yüreğe tebrikler saygılar.
Gelmezsin, duymazsın, kıymazsın. Nedir bu hengame demez misin, Yüreğimin kanını görmez misin? Hadi ey yâr, gör umut tarlamı Hadi ey yâr, sığın yüreğime de Gör kendindeki beni ve sin kaderime.