Bir şiir oldu aşkın, Mısra mısra eklendin kağıtlara. Sevgim sardı seni, Sevgin sardı beni… Herhangi biri olmaktan, El olmaktan ne kadar uzaktık… İçerim yanıyor adını andıkça hep; Gül yüzün gelince gözüm önüne, Gözyaşlarım yüzüne damlıyor. Silemiyorum… Yoksun… Hangi dağın yeli , Hangi yelin gücü Söyle; Neden, Niçin, Hangi hakla aldı seni? Nasıl kopardılar beni senden; Bir bilsem, Bir bilsem de Duaya yatsam, Niyaz etsem Rabbimden Acıyın sevdamıza diye. Hazanda değiliz ki Neden kurudu yapraklarımız? Fırtına yok ki Neden savrulduk? Söyle desem susarsın, Büker boynunu inlersin… Ağlama canözüm, Ağlama gözlerim… Rüyanda yok muyum! Ölmedi ki sevdamız, Ölemez ki… Hadi kalk, Kalk ve bir şiir yaz, Şiir olsun sevdamız… Dilden dile , Yürekten yüreğe Saz olsun, Söz olsun, Nağme olsun. Çağlasın yürekler sevdamızla, İnadına seveceğiz ayrı olsak da Yeminimizi koyup da yüreğimize Hüzün yağmuru olurken gözyaşlarımız Aynı güneşin doğuşunu izleyeceğiz Batmadan sevdamız.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HÜZÜN YAĞMURU şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HÜZÜN YAĞMURU şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gün doğarken hüzün yağmuruyla ıslanmış kirpiklerin kurumasıdır dileğim. Gün guruba girende bile sevdalar yeniden yeniden filizlenmeli.Sayın hocam, yine farklı ve de güzel bir yürek sesi okuttunuz.Tebrik,selam saygı yüreğinize ve kaleminize.
EVET EVET! KALK VE BİR ŞİİR YAZ. SEVDAMIZ, HAYATIMIZ VE GELECEĞİMİZ ŞİİR. NASIL Kİ UYKULARIMIZ PARAMPARÇA PEŞİ SIRA GELİR ŞİİR. ŞİİR HER ŞEYİN BAŞI, ŞİİR BATMAYA YÜZ TUTMUŞ SEVDAMIZI KURTARACAK ŞEY. MÜKEMMEL BİR ANLATIM. ELİNİZE VE YÜREĞİNİZE SAĞLIK. SELAM SAYGILAR.
Yürekten yüreğe Saz olsun, Söz olsun, Nağme olsun. Çağlasın yürekler sevdamızla, İnadına seveceğiz ayrı olsak da Yeminimizi koyup da yüreğimize Hüzün yağmuru olurken gözyaşlarımız Aynı güneşin doğuşunu izleyeceğiz Batmadan sevdamız.
Güzel şiirinizi yürekten kutluyorum.Nice güzel şiirlerde buluşmak dileğiyle...
güzel şiirinibeğeniyle okudum. nice güzel şiirlerle kalemin daim olsun.
selam, sevgi, muhabbetle.