’’Bazen içimden geleni yazıyorum, bazen içimden gideni...’’
ne içimden gelen bitti ne içimden giden..
Merhametsiz bir kötülük var bu dünyada sessizliğin içinde kurşuna dizilir umutlar uçurum kenarı olur çığlıklar köpek öldüren bir yalnızlığa tutulur fırtınalar savaşlar ölümler mezarlar kayıtsız yaşamlar dipsiz kuyular labirentler ve duvarlar dudak payı ile bardak arası aldatmalar aşk misyoneri adamlar..
En iyisi gitmeli buralardan bir kibrit çakıp acının köküne yarenlik etmeli kör uykusuzluğa durdurmalı çılgın akan kanı çivilemeli yüreği hasretin en çıkmazına tesbih yapıp çekmeli dört duvarı gün ay ve yıllarca söktürmeli şafağı Eyüp’ün sabrıyla..
Mücadeleci kimliğimizi de alarak yanımıza gönüllü esaretine düşmeli kelimelerin öncesiz ve sonrasız şiirleri ezberletmeli kaleme dünyanın bütün zenginliklerinin yanında ’’hiç’lik’’ düşürmeli özneye kısa pantolonlu yüklemi değiştirmeli eşsiz sevgiyle içimizden ayrılmayan gölgeyi tamamlamalı sıfatlar bayram ziyaretiyle gökyüzünü parselleyen uçurtmalar çekmeli fiilleri özgürce..
Savaş karşıtı olsa da; Giyinmeli şairler canlı bomba yeleğini kayıtlara geçmeli bütün şiirler. arşive alınmalı kan çanağı gözler akıl sınırlarını zorlayan düşler faili meçhul yakıcı ateşler göğsünü dağ yapıp göğsünden dağ çıkaran ümidi gökyüzüne çıkaran neferler. Uyandırın eski sözcükleri ayakların altında ezilmesin gülşenler..!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
NEFER şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
NEFER şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Savaş karşıtı olsa da; Giyinmeli şairler canlı bomba yeleğini kayıtlara geçmeli bütün şiirler. arşive alınmalı kan çanağı gözler akıl sınırlarını zorlayan düşler faili meçhul yakıcı ateşler göğsünü dağ yapıp göğsünden dağ çıkaran ümidi gökyüzüne çıkaran neferler. Uyandırın eski sözcükleri ayakların altında ezilmesin gülşenler..!
köpek öldüren bir yalnızlığa tutulur fırtınalar savaşlar ölümler mezarlar kayıtsız yaşamlar dipsiz kuyular..... En iyi gitmeli buralarda bravo can bravo.. Bu güzel isyanına saygıyla eğiliyorum,,
En iyisi gitmeli buralardan bir kibrit çakıp acının köküne yarenlik etmeli kör uykusuzluğa durdurmalı çılgın akan kanı çivilemeli yüreği hasretin en çıkmazına tesbih yapıp çekmeli dört duvarı gün ay ve yıllarca söktürmeli şafağı Eyüp’ün sabrıyla..
Merhametsiz bir kötülük olsana bu dünyada Merhameti güzel olan yağmurlarda var Bak ıslattı her bir kelimesi Yürekten kutluyorum Şiir büyüleyici bir güzellikteydi İçinden gelen ırmaklar hep güzellikler doğuruyor
Duygular dolup taşmış yazdıkları çok azmış Şiir sen ne güzelsin şair ne güzel yazmış... Anlam dolu harika duygularla yazılmış şiiriniz için kutluyorum tebrikler efendim. En derin selam ve saygılarımla.
merhametsiz bir kötülük var bu dünyada sessizliğin içinde kurşuna dizilir umutlar uçurum kenarı olur çığlıklar köpek öldüren bir yalnızlığa tutulur fırtınalar
maharetli kalemi ve onu tutan eli kutluyorum harikulade selam eder esenlikler dilerim
Savaş karşıtı olsa da;
Giyinmeli şairler canlı bomba yeleğini
kayıtlara geçmeli bütün şiirler.
arşive alınmalı kan çanağı gözler
akıl sınırlarını zorlayan düşler
faili meçhul yakıcı ateşler
göğsünü dağ yapıp
göğsünden dağ çıkaran
ümidi gökyüzüne çıkaran neferler.
Uyandırın eski sözcükleri
ayakların altında ezilmesin gülşenler..!