(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Her zaman temennimizdir bu terör illetinin bitmesi Ama o gidenler şahadet şerbetini içenler önden gidenlerin öcünü almak için gidenler değil midir? Her gidenin arkasından gidecek bir Mehmet bin yiğit yok mudur? YÜREĞİNE SAĞLIK...
Yaşanan her acının son bulması için söyleniyor annelerin ağızında ağıtlar ve her defasında yine kahpece atılan kurşunlar yakıyor yüreğimizi.
Bir gün ama bir gün demekten yorgun düştü yüreğimiz. Beklediğimiz umut ettiğimiz günler çok mu geç onu bile tahmin edemez olduk her geçen gün yitip giden körpecik canları gördükçe.
Annelerin bağrı yanık, babaların gözleri yaşlı, gelinlerin elleri kınalı her gün duaya açılır oldu " YETER ARTIK "
O şehitleri şehitlik mertebesine yükselten hainler zaten cezalarını çekecekler.Hem şehitler ölmez.Onlar diridirler.Bu vatanın her karışı kutsaldır.Zerresinden vazgeçilmez.Saygılar bu şiiri kaleme alan yüreğe.SAygılarımla...
Ama o gidenler şahadet şerbetini içenler önden gidenlerin öcünü almak için gidenler değil midir?
Her gidenin arkasından gidecek bir Mehmet bin yiğit yok mudur?
YÜREĞİNE SAĞLIK...