(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir gün kavuşma hayali Şu meşhur umuda dair O güne kadar yazacağım Şu düştüğüm ahvali. Ben... Ben yaralı şair...
Ben kalkar gece gece, Şiir yazarım. Her şiir hece hece Beni yazar...
kendimi buldum inanki bu siirde...sanki benim dilimden yazilmis gibi..benim düsüncelerimi anlatmisin gibi.. en begendim siirin... sevdigin kisiye ne tür siirler hediye edersin...anlatirsin onu ve askin ama haberi olmaz.. yazdikca yazarsin..
HER ŞİİR BENİ YAZAR,HER ŞİİRDE BEN VARIM...NE KADAR GÜZEL.. YÜREĞİNİZDE Kİ SEVGİ ZENGİNLİKLERİ HİÇ BİTMESİN VE DAİMA BÖYLE GÜZEL ,GÖNÜLDEN KALEME DÖKÜLSÜN..TEBRİKLER..SELAMLAR..
Ben kalkar gece gece, Şiir yazarım. Her şiir hece hece Beni yazar... ................................Yüreğine sağlık can kardeş, güzel bir anlatım olmuş...
Ben kalkar gece gece, Şiir yazarım. Her şiir hece hece Beni yazar... önceklikle eserin kutlarım yaralı şairim kalemin daim olsun uzun zamandır şiirde okuyamıyorum yorum yazmıyorum saglık sorunlarım yüzden ama hep akılımdasın acba yine yazmıştır güveniyorum güzel yüreğine harikasın gardaşlar gülü sevgilerimle zaralıcan
Şu meşhur umuda dair
O güne kadar yazacağım
Şu düştüğüm ahvali.
Ben... Ben yaralı şair...
Ben kalkar gece gece,
Şiir yazarım.
Her şiir hece hece
Beni yazar...
kendimi buldum inanki bu siirde...sanki benim dilimden yazilmis gibi..benim düsüncelerimi anlatmisin gibi..
en begendim siirin...
sevdigin kisiye ne tür siirler hediye edersin...anlatirsin onu ve askin ama haberi olmaz..
yazdikca yazarsin..