(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yörük kızı nazlı nazlı bakınca, Bir gülüşle gamzeleri çıkınca, Karac’oğlan mızrap tele çakınca, Her yüreğe usul usul sızandı.
Ustalarım milletime yol olmuş, Ozanların dillerine bal olmuş, Ertuğrul’um aşk seline sal olmuş, Bu yâdımız ruhlarına uzandı. ....................... KUTLARIM ÇOK GÜZELBİR YÜREK KONUSU SEVGİLER
Odun çekmiş bade içmiş pirinden, Derya idi gönül geçmiş derinden, Yunus Emre aşkı seçmiş ser’inden, Sevi için ilden ile gezendi.
Yörük kızı nazlı nazlı bakınca, Bir gülüşle gamzeleri çıkınca, Karac’oğlan mızrap tele çakınca, Her yüreğe usul usul sızandı.
Ustalarım milletime yol olmuş, Ozanların dillerine bal olmuş, Ertuğrul’um aşk seline sal olmuş, Bu yâdımız ruhlarına uzandı. ***********************************tebrikler*** DAİMÎ BASŞARILAR İNŞ.
Üç yiğidin kanı dönler bu canda, Her birisi ayrı dalda ozandı. Yaşar iken ün salmışlar cihanda, Hepisi de Hak adına yazandı. Bence çok da güzel olmuş. Hem mana, hem teknik açıdan çok beğendim. Zevkle okunası bir şiir. Kutlarım.
Yörük kızı nazlı nazlı bakınca, Bir gülüşle gamzeleri çıkınca, Karac’oğlan mızrap tele çakınca, Her yüreğe usul usul sızandı. ****************************************** tebrik ve teşekkürlerimizle yüreğinize sağlık kardeşim.
Bir gün eline sazını alıp döktüreceğin bir şiir olmuş bu Ertuğrul kardeşim.İnşallah ilerde türküsünü de dinleriz senden.Kolay gelsin. Muhabbetle kal...
Ertugrul Kardesim harika bir örnek olmus siirin bu ölcüye. Sanki bu deneme degilde bir ögreti idi. Konuda cok güzel anlatim tarzinda. kutlarim kardesimi...
Geçmişten günümüze kadar eserleriyle varlıklarını sürdüren ozanlarımıza saygı ve hürmet niteliğinde fevkalade güzel bir şiir yazmışsınız, canı gönülden kutluyorum gönül dostumu...... Yüreğinize ve kaleminize sağlık....... Sevgiyle ve şiirlerle kalınız.......
Odun çekmiş bade içmiş pirinden, Derya idi gönül geçmiş derinden, Yunus Emre aşkı seçmiş ser’inden, Sevi için ilden ile gezendi. *************************************************************** Çok mükemmeldi şiiriniz efendim . bayıldım . kutluyorum . saygıyla ...
Yörük kızı nazlı nazlı bakınca,
Bir gülüşle gamzeleri çıkınca,
Karac’oğlan mızrap tele çakınca,
Her yüreğe usul usul sızandı.
cok güzeldi sevgili mehmet...özel seckiyi hak etmis...her türlü övgüyü hak eden bir siirdi..