(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Mutsuz Aşk şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Mutsuz Aşk şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Tebrikler emeğinize yüreğinize Kaleminize sağlık diyorum.
Âşık ol, sende dene! ________________________________________ Güneşin batışıydın, ufuktaki kesimde Okyanuslar ötesi, dalgaların sesinde. Seni soluyup durdum, aldığım nefesimde. Aşka sadakatti bu, aşkın çok ötesinde.
Kutsallığı ararken, bu sevdanın özünde, Gecelerimde mehtap, güneştin gündüzümde Beraber yanmalıydık, ateşinde közünde. Hangimiz riyakârdık? Kim durmadı sözünde?
Hala unutamadım, kaç yıl geçti, kaç sene Yazıklar olsun derim, aşkı inkâr edene Aşk ateşten gömlekti, giymesini bilene. Ağlamak istiyorsan, âşık ol, sende dene! AsilbeY.
Güldane Hanım , Gerçekten kısa olarak çok güzel ifade edilmiş aşk. Yüreğine sağlık ,kalemin güçlü olsun.Aşk mutsuzluk getirsede güzeldir. Sevgiyle , aşkla kal şiir dostum.
Bir tek aşk yoktur acıya garketmesin Bir tek aşk yoktur kalpte açmasın yara Bir tek aşk yoktur iz bırakmasın insanda Ve senden daha fazla değil vatan aşkı da Bir tek aşk yok yaşayan gözyaşı dökmeksizin Mutlu aşk yoktur ama Böyledir ikimizin aşkı da/ louis aragon .....
Şekil A 'da görüldüğü gibi herkes kendi kabuğunda yaşıyor aşkını,mutlu olsaydı aşk olmazdı, gönül kendine köşk olmazdı....Kabuğunu atarsa ne olur; Fransız lokantasında bir porsiyon akşam yemeği !Çok beğenilen, revaçta bir yemek, fakat gönül istemedik aş ya karın ağrıtır ya da baş...Ben bir defasında Berlin'de Fransız lokantasında Schneckke ısmarladım kendime, sadece merakımdan, içim dışıma geldi eve döndüğümde...Fotoğraflar çok sempatik ,konuşturdu beni, gevezeliğim tuttu hani...(((Bakıyom bizim mahalleden selamsız geçmeye başladın dürbünle takibimdesin?
Şaban Aktaş tarafından 8/6/2008 2:47:11 AM zamanında düzenlenmiştir.
Asıl mesele aşkı yaşamak mı, aşkta mutluluğu aramak mı bilinmez. Yalnız aşkta mutluluk aramak için, insanın yuva kurduğu insana böyle birşey hissetmesi manidar geliyor. Gerçi aşk da seçim meselesi değil ki. Gönül aka da konuyor... Neyse... Evlilik aşkı öldürür mü, diriltir mi bu tartışılır. Hı şey, bu şiir çenemi açtı. Bu pencereden aşk konusunu açınca çenem durmuyor da, baba konuya değinmişsiniz vesselam.
Böyle kısacık ama sıcacık olmuş,zaten altı üstü aşk daha ne olsun ki değilmi canım.Seviyorum kısa şiirleri birde ben becerebilsem ,kağıdı kalemi elime alınca düşüyorda düşüyor çenem....Teprikler çok sevdim,ellerine yüreciğine sağlıklar olsun....
aşk yoktur varsada sonu olan bir şeydir her şey gibi
birgün neyzen teyfik bir müdürün yanına gider,müdür derki ya sen neden çalışmıyorsun zeki adamsın ,neyzen ne olacakki der derki müdür olursun ,neyse ee der,müdür vekil olursun der,neyzen ee der ,müdür bakan olursun der ,neyzen ee der,müdür başbakan olursun der,neyzen ee der,müdür hiç der,neyzen e ben zaten hiçim der...
ee günümüzde kendini hiç zanneden ve hiç olduğu için kıymetli olan aşk bulmak çok zor sadece aşk değil arkadaş vb her insan kendini mükemmel zanneder ve farklı olduğunu sanır halbuki diğer insanlardan farkı hiçtir
Aragon’a takılıyor kafam
acaba diyorum
haklı mı adam
neymiş
mutlu aşk yokmuş
sanki bulan var da
mutlu olmuş
-KISA AMA
vurucu mısralarına hayran kalıyorum guldane dostum...