Şu senin küçük oğlun, bu akşam iş çıkışı. Gel yanıma otur da, neler etmiş bil emmi. Şaka olsun diyerek, göz kapalı bakışı. Sağı solu görmeden, bir yol tutmuş bil emmi.
Ebe olmuş kendince, kurallara uymamış. Ne kırmızı ne sarı rengi renkten saymamış. Sona gelen yolundan, geri dönüp caymamış. Dinlememiş kimseyi, uçup gitmiş bil emmi.
Yazılan kara yazı, kim okuyup kim bilsin. Evvelden bilinmez ki, zamanı geri alsın. Ne kadar ağlasan da, ne mümkün geri gelsin. Oğlun bir otobüse, kafa atmış bil emmi.
Bilmez miyim zerrece yaşamadı düşünü. Selamete dönmedi, zora soktu başını. Anam anam diyerek, bu garip gardaşını Yalnız koyup ruhunu, sona satmış bil emmi.
Hangi baba katlanır, bu cefaya bu derde. Kim üzülüp ağlamaz, oğlun gibi bir mert ’e Kılavuzu bir melek, gideceği o yerde. Birisi’ nden şerbetli ecel tatmış bil emmi.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bil emmi. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bil emmi. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ziyaret ettiğim sayfanızda yüreğinin sesi kaleminizden şiir olmuş dökülmüş okunması gereken bir eser meydana gelmiş sizi ve kaleminizi canı gönülden kutlarım bu harika eseri bizlerle paylaştığın için ayrıca teşekkür ederim nice böyle güzel eserler görmek dileğiyle yüreğine sağlık kalemin daim ilhamın bol olsun selamlarımla kalın sağlıcakla Sizleri de sayfama bekliyorum gelirseniz sizleri görmekten mutlu olurum
Hüzün veren duygularla yazılmış harikulâde şiiriniz için kutluyorum tebrikler üstâdım. Epeydir göremediğimiz bir dost şairimizi görmekten mutluluk duydum. Her şey gönlünüzce olsun inşallah. Sonsuz selâm ve saygılarımla.