(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
OSMAN YAĞMURDERELİ’YE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
OSMAN YAĞMURDERELİ’YE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şu fani dünyadan hiç bir şey alıp götürmeyeceğiz...Boş yere üzüp-üzülüyoruz...İşte sevdiklerimiz bir bir yitmekte...Ne kaldı geride?...Çok şey ise ne mutlu!..Öbür aleme götüreceğimiz Bir İYİLİK bir de KÖTÜLÜK çünkü... Değerli Osman Yağmurdereli'ye Rahmet, yakınlarına sabır ve sağlık diliyorum... Siz sevgili şair ve yazarımızı bu paylaşımı ile bizi haberdar ettiği için dei KUTLUYOR ve TEŞEKKÜR ediyorum... Kaleminiz daim olsun,,,Saygılarımla...
...............................şok oldum,Allah rahmet eylesin,inanın şu an siteden öğreniyorum,şu birkaç gündür haberleri takip edememiştim. Rahatsızlanıp,hastaneye kaldırıldığını biliyordumya...
Ateş düştüğü yeri yakarmış diye boşuna dememixler.
Kadir bey,bari Allah rahmet eylesin dememe vesile olduğun için sizden de Allah razı olsun,çok ama çok üzüldüm,dürüstlük timsali bir insanı kaybediyoruzda haberimiz olmuyor...
...
Teşekkürler
Selam ve saygımla
Allah rahmet eylesin.