gül diktim tam ortasına bir devri istikbalin sularken en yeni taabı dikenden kanım sıktım ve de sıktım bir daha sıktım an diktim tam kaftanına bir fevri nevbaharın...
açılır sadrı efganın artık son şecaati fikiran ve mahiran okşarken gök turbayı şekiller mahrum kalır resmetmeye firkati zahiran ve batınen kuşatırken zanayı...
yok oluşu katibinin kutsanmış kul kalemi ve büsbütün dumandan yaradılmış alemi ve hem zemin hem kubbe ve arasat ve araf kaybolup şeddesinden kurtulur yön ve taraf çatırdayan şiddeti varlıksız ve bertaraf kimliği darbe türab katline eşraflı gaf zıtlığın kuşağında haddine dilenen af kurtuba ve dahili zerre bütüne hilaf girmiş alemi kesret tekliğin hücresine teklik delirir sıçrar hiçliğin rütbesine dengeler tartmaz olur devrilir zirvesine delilik abid olur turabın türbesine gül diktim tam ortasına bir devri istikbalin yırtar deli haricin zahmetini zühreden su haykırır ve solar o gülün sinesine dökülür yaprakları su beden hilesine...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
vakti zuhur... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
vakti zuhur... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kutlarım yazarını.
Selam ve Dua ile.