Okuduğunuz şiir 8.2.2016 tarihinde günün şiiri olarak seçilmiştir.
eşgalsiz...
ne tuhaf değil mi...
garip bir yorgunluk nereye gittiği belli olmayan sırtımda yol almaktan yıpranmış ucube çıkmazlarla kol kola tüm kasvetler...
bakmayın yüzüme...
deli divane aşık kara sevdalı bu demeyin sevdanın aşkın rengine hüküm vermeyin bakmayın yüzüme...
mesela küçük bir hikayecik anlatayım size saç tellerinden örülmüş zından demirleri uykusuz bir ayyaşın hazin sonu ve akşam haberleri... elleriyle işlenmiş masum cinayet suların elleri ateşin elleri ve onun elleri o kadar masumane bir cinayet ki ölen ölüşünden öldüren gülüşünden memnun...
yaşamaya yaşatmaya gücüm yok şadırvan dolusu kan savunmam yok hükmüm yok himmetim yok rahmetim yok zahmetim yok sözüm yok lüzum yok...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
eşgalsiz... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
eşgalsiz... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Güne yakışan bu güzel şiiri yazan, yüreği kutluyorum. Çok güzeldi, büyük keyif aldım, emeğinize, yüreğinize sağlık. Sevgi, saygı ve selamlarımla. Hoşça kalın...
mesela küçük bir hikayecik anlatayım size saç tellerinden örülmüş zından demirleri uykusuz bir ayyaşın hazin sonu ve akşam haberleri... elleriyle işlenmiş masum cinayet suların elleri ateşin elleri ve onun elleri o kadar masumane bir cinayet ki ölen ölüşünden öldüren gülüşünden memnun...
Aşkı mecnun.... duygularınıza sağlık tebrik ediyorum sevgi dolu yüreğinizi mahir kaleminizi başarılarınız daim olsun selam dua ile.
tıpkı
bu şiir gibi