benzerliklerin dışında ışıklarımı yalnız sana sunuyorum soluğunla uyuttuğun maviyi o en çok sevdiğin usulca avuçlarına bırakıyorum işte tüm kötülüklerin dışında sırf sana doğan bir güneş işte bak meleklerin safında...
öyle...
şimdi seni anlatsam yağmur ışıltılarının tam orta yerinde sineklerin kanadı utanır tüm o sırlar değersizleşir dünyaya hükmeden o pahalı hayalleri düş caddesi sakinlerince bir kıskançlık başlar saçlarına doğru ve ben kuzeyimi kaybeder güneyimi unuturum...
iyisi mi seni bıraksın uçurumlar kendimden aşağı her korkumda bakışlarının saf ışıltısıyla durulsun tüm yokluklarım sığınışının kutsallığı bana öyle...
öyle güzel ağlarsan ve öyle utanırsan kanatlarından bir kandil söndürür varlığın ışığını ve sen öyle hüzünlenirsen söndürürsün ışığımı...
yine duygular renklerinde açsın on iki ayın her bir anında öyle...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
asi nil nehrim şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
asi nil nehrim şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Değerli şairim bu gün sayfanızda akıcı bir tonda yazmış olduğunuz güzel eserinizi beğeniyle okudum şiir okuyanın yüreğine dokunursa şiirdir sayfanızda bu güne kadar okuduğum tüm şiirleriniz benim için değerliydi nice güzel eserlerinizi bizlerle paylaşmanız dileğiyle kalemin daim ilhamın bol olsun saygı ve sevgide kalın selamlarımı iletir gönlünüzün hoş gününüzün aydın olmasını dilerim kalın sağlıcakla
nice güzel eserlerinizi bizlerle paylaşmanız dileğiyle kalemin daim ilhamın
bol olsun saygı ve sevgide kalın selamlarımı iletir gönlünüzün hoş gününüzün aydın olmasını dilerim kalın sağlıcakla