Amsterdam’da birlikte içtiğimiz çayın lezzeti hâlâ damağımda! ..............................................Muhsin Yazıcıoğlu başkanın aziz hatırasına. :(
Sen gözü pek bir yiğittin Dağlar aşan Alperendin Uluğ Türk’e candan yârdın Korktular Türk’e baş olmanı!..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Muhsin Yazıcıoğlu'na... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Muhsin Yazıcıoğlu'na... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
YUREGINE GURBAN GARDASIM ALLAH CC gani gani rahmet eylesin mekan'i sennet olsun rabbimiz o'nu efendimiz alehisselam'a komsu eylesin nihat yurt kanada selam olsun sanaad
Büyük bir dava adamını için yazılmış anlamlı şiiri ve değerli şairi yüce gönüllü değerli dostu canı gönülden kutlarım. Yiğitler her zaman yiğitlikleri ile anılır. Oda bu vatanın has evlatlarından Muhsin Başkanımızdı.
Muhsin Başkan ım için ne yazılsa eksiktir, ancak yazılan herşey de yazılanların en güzelidir. Vefalı yüreğinizi ve harika şiirinizi tebrik ediyorum. Saygılarımla. Sağlıcakla kalınız, vesselam...
Sen gözü pek bir yiğittin Dağlar aşan Alperendin Uluğ Türk’e candan yârdın Korktular Türk’e baş olmanı!..
Mekânı cennet olsun. Adam gibi adamdı, çok güzel tanımlayan harika yazılmış dörtlüğünüz için kutluyorum tebrikler üstâdım. Dün eklenen Nezahat YILDIZ KAYA'ya ait şiir de harikaydı, güne gelmese de 15' e yakın şair dost günün şiiri olarak seçmişti. Sonsuz selâm ve saygılarımla.