Sis bürümüş... Yüce dağların zirvelerini… Kahpe tuzaklara gebe kalmış… Gecenin karanlığı… Hainler… ________Mevzilenmiş köşe başlarına Parsellemişler sokakları pare pare… Bir yığın genç… ________Bir yığın yaralı ceylan Pazarlanmakta bu ıssız… __________Pis ___________Arsız sokaklarda Kimi bedeniyle… ________Kimi kanıyla ________________Kimi böbreğiyle diyet ödemekte Düşmüş yaralı ceylanın biri… Kurtlar sofrasının ortasına…
Bu nasıl bir işleyiştir… _______Akıl ____________Sır ermez… Yaralı ceylan… Geçer de karakol önünden… İçeriye girip… Kurtarın beni diyemez… Asılıdır oysa ki… Karakolun kapısın da aranıyor resmi… Geçerken görür… ________Gözünün ucuyla da… Hiç bir şey söyleyemez…
Kahpe gölgeler arkasından seyreder… Siyah takım elbiseleri… Yumurta topuklu ayakkabıları… Boyunlarında altın köstekleri… Parmaklarında şövalye yüzükleri… Bellerinde ruhsatsız tabancaları…
Sığınırlar kahpe silahlarının… Arkasına da ... __________Erkeğim diye… Boy göstere göstere gezerler…
Gecelerin kör kuytuların da… Satarlar gencecik bedenleri…
Ne kadınlar... _________Ne kızlar ağlar Böyle puslu… _____Böyle sisli geceler de Kaybolur gider sesleri… ________Çığlıkları _____________O ıssız semtler de
İzinsiz nefes bile alamazlar… Satın alınmıştır kimlikleri… Birer hayvan gibi pazarlanırlar… Alıştırılmışlardır uyuşturucuya… Başka türlü dayanamazlar zaten… Bu kahpe satışlara… ____________________ ____________________
Batmışlardır bir kez… Bu çirkef batağa… Yemişlerdir… ___________Soğuk damgayı kollarına İsteseler de dönemezler artık… Ne düne… ________Ne evveli güne ____________Ne de ondan öncesine Gözlerinden… _________Kanlı yaşlar akar… Böyle puslu… __________Böyle kahpe gecelerde de Hiç kimseler duymaz seslerini…
Hepsinin ayrıdır hikâyesi… Acı ile yazılmış… _________Gözyaşı ile yoğrulmuştur hikâyeleri ___________________
Düşmüştür sevdalım diye… Birinin peşine… Oynamıştır oda onun bedeniyle… Ne kadınlar…. __________Ne kızlar ağlar Böyle puslu… ___________Böyle sisli geceler de
10.06.2008 Bornova/İZMİR
Şirimi tüm kaybolmuş ve bulunamamış kayıp insanlara ithaf ediyorum...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KAHPE TUZAKLAR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KAHPE TUZAKLAR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Düşmüştür sevdalım diye… Birinin peşine… Oynamıştır oda onun bedeniyle… Ne kadınlar…. __________Ne kızlar ağlar Böyle puslu… ___________Böyle sisli geceler de
Düşmüştür sevdalım diye…
Birinin peşine…
Oynamıştır oda onun bedeniyle…
Ne kadınlar….
__________Ne kızlar ağlar
Böyle puslu…
___________Böyle sisli geceler de
Mükemmel bir şiir, alemine sağlık