Mavi kanıyor düşlerimde Kara bir oğlan küskü çerçevemde Gömleğine bulaşırken gece Küskün dudaklarında Kor bir güldü düş Avuçların sıcacık hala Oysa barış Delikli kovada muhtıra bahtıma
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
K/aval şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
K/aval şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
özne olarak şair kendisinden başlamış ancak çok zayıf dize geçişleri var (yada acele yazılmış) sonra özne olarak kara bir oğlana geçilmiş şiirde ve son olarak tekrar kendine dönmüş şair...
ustaca kelimeler bulunmuş ve işlenmiş şiirde ancak birbirlerinden kopuk ve tek cümlelik anlatım eksikliğinden olsa gerek yerini beğenmeyen mızırdanıp duran yolculara benzemişler...
Ama karaoğlan benim çerçevemde.. Gizli yada akisli özne hep ben ve ben gıyabında sesleniş okura..
Evet tek cümlelik anlatım okura eksik ama benim için değil alt ve üst tamamlayıcıdır.Şiirn nefes aldığı dizelerdir.. Bunu veremediğime göre de tabiki eksiklik bende dir..
Aslında ilk halini size gönderecektim word ün azizliğine uğradım.. Sunum kapalı bir anlatım ama ilki gayet açıktı.. Onu okumanızı istesemde imkansızlaştı..
özne olarak şair kendisinden başlamış
ancak çok zayıf dize geçişleri var (yada acele yazılmış)
sonra özne olarak kara bir oğlana geçilmiş şiirde
ve son olarak tekrar kendine dönmüş şair...
ustaca kelimeler bulunmuş ve işlenmiş şiirde
ancak birbirlerinden kopuk
ve tek cümlelik anlatım eksikliğinden olsa gerek
yerini beğenmeyen
mızırdanıp duran yolculara benzemişler...
diğer şiirlerinize nazaran zayıf buldum şair.
sevgilerimle...