Hangi tutkuyu bestelerse bestelesin Ne denli de Mana ve ritim bulursa da bulsun Çorak çöker ruhuma ezgileri Kişiliğinden belli Kulaktan ruha inişte tırmalar da dururdu Geçte olsa sırtını döndü nefretim Nisyanımda bir türlü yeşeremezdi ... Şimdi sen beni illa çıldırtmak istiyorsun ya Özünü ve közünü bulunmaz bir halt sanarak Sana odaklı olan bir avanakta olsak Bir daha tufana düşmem İçimin tezatlığın sabrını aşırtın diz boyu İsyanlarım şu an kanlı bir savaş halinde Dişerim kırıp da geçirdi birbirini Aslı kirli vurgular can veriyor Aklımın süzgecine düştükçe tüm olgular Çözüyor gözüm o gizli mi gizli siluetlerini Beynim yerinden hızla kayıyor Kıvrım kıvrım dudaklarım Kan revan içinde sürtünüyor … İçinde kirli arzularından ne varsa Oldu olacak bari Neyin var ise dök çöplüğüne Belki bir gören bulan olur Çöpte olsa illa ki bir işe yarar Küsme ama yanıma da yaklaşma Daha ne kaldı ki maziden bize Ele avuca ve vicdana sığabilecek … İlla Dönsün diyorsan çıkar çarkların Bende karşılığı olan dişler döküldü bilesin Hayat bu düşe kalka çelikleşiyor Kör gözler bile Farkı er geçte olsa fark ediyor Elin dillerine düşen Er geç bizimde kulağımıza misafir oluyor Kısacası bu ip kopacak O ateş küllendi bir daha da yanamayacak … Şimdi sen beni illa çıldırtmak istiyorsun ya Özünü ve közünü bulunmaz bir halt sanarak Seni içimin içinden kusmam kati Şimdi ne mazin var ne atin hepsi bana çok ırak Senli mazim bende ancak ilk duraktı Gidiyorum Hayatta ki bu yolculuk durak durak İlla ki Önüme gelecek olan bir durakta çıkacaktır vuslat…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
-İlk duraktı… şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
-İlk duraktı… şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yüreğin dert görmesin sayfanızda çok güzel bir eser asılı zevkle okudum anlamlı duygusal ve emeğin hakkını veren bir eser olmuş sayfanızda nice böyle güzel eserler okumak dileğiyle kalemin daim ilhamın bol olsun yüreğine sağlık selam ve sevgilerle kalın sağlıcakla Tüm dünya kadınlarının üreten kadınlar gününü canı gönülden kutlarım kadınlarında bir birey olduğunu erkeklerle eşit ve aynı haklara sahip olduklarını unutmayalım ve İstanbul sözleşmesine sıkı sıkıya sarılalım kadına şiddete dur diyelim
Hangi tutkuyu bestelerse bestelesin Ne denli de Mana ve ritim bulursa da bulsun Çorak çöker ruhuma ezgileri Kişiliğinden belli Kulaktan ruha inişte tırmalar da dururdu Geç te olsa sırtını döndü nefretim Nisyanımda bir türlü yeşeremezdi ... Sana odaklı olan bir avanak ta olsak
Kanaviçe tadında o ilmek ilmek işlediğiniz şiriniz harika bir şiir tüm şiirlerin gibi kutluyorum seni şairim selam ederim kalemine şağlık kal sağlıcakla nice şiirlere
ismail karaosmanoğlu tarafından 3/7/2021 8:31:06 PM zamanında düzenlenmiştir.
ismail karaosmanoğlu tarafından 3/7/2021 8:33:44 PM zamanında düzenlenmiştir.
ismail karaosmanoğlu tarafından 3/7/2021 8:36:59 PM zamanında düzenlenmiştir.
Şimdi sen beni illa çıldırtmak istiyorsun ya Özünü ve közünü bulunmaz bir halt sanarak Seni içimin içinden kusmam kati Şimdi ne mazin var ne atin hepsi bana çok ırak Senli mazim bende ancak ilk duraktı Gidiyorum Hayatta ki bu yolculuk durak durak İlla ki Önüme gelecek olan bir durakta çıkacaktır vuslat…
Kadir hocam yüreğinize sağlık yine her zaman olduğu gibi çok güzel kurgu mükemmel bir anlatım gönülden tebrik ediyorum
bir solukta okudum
selam ve saygılarımla