Sitem edecek içimi dökecektim Seni öyle çok özlemişim ki Gözlerimden iki damla yaş süzüldü Kelimeler düğümlendi boğazımda Konuşamadım Titredi elim ayağım Sesini duyunca ağlamaktan vazgeçtim.
Hani birini çok özlersin Nerde dersin? Gönül durağında mola verir Soluklanırsın! Şarkılar bir anda ezbere çıkar dudaklarından.
Seni ne kadar sevdiğimi anlatmaya Yetmiyor dilim! Şikayet ediyorum sanma Güzel yüzlü meleğim Sadece içimi dökerim sana.
Senli hayaller kuruyorum Çıkıyoruz merdivenle gökyüzüne Yatağımız oluyor bembeyazbulutlar Ay seyrediyor yıldızlar kıskanıyor bizi Kuşbakışı seyrediyoruz yeryüzünü...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SÖZÜN BİTTİĞİ YERDEYİM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SÖZÜN BİTTİĞİ YERDEYİM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sitem edecek içimi dökecektim Seni öyle çok özlemişim ki Gözlerimden iki damla yaş süzüldü Kelimeler düğümlendi boğazımda Konuşamadım Titredi elim ayağım Sesini duyunca ağlamaktan vazgeçtim.
Böylesi sevdalar sonsuz olmalı her yürekte, gerçek aşkı okudum şiirde kalp dile gelmiş kalem yazmış saygılarımla...
Sayfanızda güzel bir eser beğeniyle okudum akıcı anlamlı ve duygu yüklü bir eser yazan yüreği canı gönülden kutlarım sayfanızda nice böyle güzel eserler görme dileğiyle kalemin daim ilhamın bol olsun selam ve sevgilerle kalın sağlıcakla
Seni öyle çok özlemişim ki
Gözlerimden iki damla yaş süzüldü
Kelimeler düğümlendi boğazımda
Konuşamadım
Titredi elim ayağım
Sesini duyunca ağlamaktan vazgeçtim.
Böylesi sevdalar sonsuz olmalı her yürekte, gerçek aşkı okudum şiirde kalp dile gelmiş kalem yazmış saygılarımla...