Aman Ali Rıza, konuyu kapat Aman ağzımızın tadı kaçmasın Sakın kimselere verme hiç fırsat Aman ağzımızın tadı kaçmasın...
Atanabildin mi sınav ne oldu Atanamadım da süresi doldu Bütün aksilikler seni mi buldu Aman ağzımızın tadı kaçmasın...
Hadi gel cevap ver böyle soruya Hava çok da hoştur, tuzu kuruya Dört de yanlış varsa yazık doğruya Aman ağzımızın tadı kaçmasın...
Aman canım onun huyu da öyle Evlilikte olur bu diye söyle Huyuna gidersen yaparsan şöyle Aman ağzımızın tadı kaçmasın...
Kulağına kurşun kimse bilmesin Aman başlarına bir şey gelmesin Yalandan kim ölmüş söyle ölmesin Aman ağzımızın tadı kaçmasın...
Hep de böyle kaçtı bu ağız tadı Unuttuk çok şeyi neydi ki adı Kimisi acıktı kimi susadı Aman ağzımızın tadı kaçmasın...
Aman aklımıza sen mukayyet ol Sen kendini düşün bende yeşil bol Para gelsin yeter farketmez sağ sol Aman ağzımızın tadı kaçmasın...
Ali Rıza Bey der Hayriye Hanım Mutfakta bir eksik var mı sultanım Kiler tıka basa dolu ya canım Aman ağzımızın tadı kaçmasın...
Şükrü Atay
27 Şubat 2021-İzmit
DOST KALEMLERDEN
Pazara geçince gerekeni al İşleri bitir de evine dön gel Virüsten uzak dur hep sağlıklı ol Aman ağzımızın tadı kaçmasın... -------- Ahmet KARA ---- 👏👏👏
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Aman ağzımızın tadı kaçmasın şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Aman ağzımızın tadı kaçmasın şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Atanabildin mi sınav ne oldu Atanamadım da süresi doldu Bütün aksilikler seni mi buldu Aman ağzımızın tadı kaçmasın... Ya hocam zaten ağzımızın tadı kalmadı bu salğından dolayı... güzeldi yüreğinize sağlık.. selam ve saygılar..
Maalesef Şükrü Bey, sakın ola etliye, sütlüye karışmayalım; aman ağzımızın tadı kaçmasın, dedik durduk; adeta bu bir millî felsefe oldu. Oysa yavaş yavaş nelerin tadının kaçtığının farkına dahi varamadık. Ancak hiç merak etmeyin; etrafı güzel binalar ve irem cennetleri gibi bağ, bahçe ve kâşanelerle dolu, günebakan, mısır, pirinç üretimi ortadan kalkan, artık su bulamayacak olan evlerle bezenmiş, yemyeşil ovaları görülemeyen bir mekândan İstanbul Kanalı aksın, üstünden İstanbul'u hem tehlikeden, hem de ekonomik sefaletten kurtaracak koca koca gemiler varsın geçsin. Aman ha, etliye, sütlüye karışmayalım Şükrü Bey, aman ağzımızın tadı kaçmasın. Güzel şiirinizin bana ilham ettiği şu birkaç satır; aman ha, ağzınızın tadını kaçırmasın. Baki selamlarımla gözlerinizden öperim.(Aksakal)
Değerli kaleminizden sayfanıza düşen bu güzel anlamlı ve duygu yüklü şiirinizi beğenerek okudum nice böyle güzel şiirler sayfanızda görmek dileğiyle kalemin daim ilhamın bol olsun selam ve sevgilerle kalın sağlıcakla
Aman aklımıza sen mukayyet ol Sen kendini düşün bende yeşil bol Para gelsin yeter farketmez sağ sol Aman ağzımızın tadı kaçmasın...
Ali Rıza Bey der Hayriye Hanım Mutfakta bir eksik var mı sultanım Kiler tıka basa dolu ya canım Aman ağzımızın tadı kaçmasın... ....... Tekrar tekrar okunması ve üzerinde düşünülmesi gereken çok anlamlı dizelerdi. Umarım bu anlamlı şiirinizle verile mesaj ulaşır gereken yüreklere. Kutluyorum o güçlü kaleminizi üstadım. Sağlıkla ve mutlulukla kalın.
tebrikler