(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Dertli esnaf iyi haber bekliyor 🍴 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Dertli esnaf iyi haber bekliyor 🍴 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Maalesef Corona bütün ülkelerde aynı vaziyete maruz bıraktı herkesi. Yaşadığım ülkede de aynı sorunlar var ki, kolay kolay da düzelecek gibi değil. Önümüzdeki seneler daha ağır olacak gibime geliyor.. Allah yardımcımız olsun.
Allah yardımcıları olsun, gerçekten çok zor durumdalar İnşaAllah bir an önce normale döneriz Beğenerek okudum anlam dolu mükemmel bir şiir olmuş kutlarım Hocam Selamlar saygılar
Dumura uğramış, esnafı halkı Tezgahlarda çıkmış hepsinin cılkı Ne parası kalmış, ne malı, mülkü Dertli esnaf durmaz, mevt-i yokluyor
Şu an içinde bulunduğumuz yaşama ve esnafımıza yönelik gerçeklerin yüzüydü dizeler. Yürek sesinize ve duyarlılığınıza gönül dolusu tebrikler hocam. Sonsuz saygılar...
yüreğinize sağlık usta şair çok güzel bir şiir olmuş esnafın dramını tam açıklamış tebrik eder daha nice güzel şiirler yazmanız dileğiyle selamlar saygılar
türkü diyarı tarafından 2/28/2021 1:49:31 PM zamanında düzenlenmiştir.
Eski bir tâbir vardı. Kemiyet değil keyfiyet önemli diye o aklıma geldi inşallah içi dolu şiirler yazabilmek dileğiyle, teşekkürler. Bu harika yorumunuz için sonsuz teşekkürler üstâdım. Selamlar ve saygılarımla.
Değerli kaleminizden sayfalara dökülen ve de okuyanlarına haz veren güzel eserlerinizi bizlerle paylaştığınız için sizi kutlarım sayfanızda nice böyle güzel eserler görmek kaydıyla kalemin daim ilhamın bol olsun yüreğine sağlık selam ve sevgilerle kal sağlıcakla
Virus adi altında insan gerek candan gerekse maldan kaybediyor hep. Sistem bu yüzden rayına oturamıyor bir saha. Şiir güzeldi. Kutlarım sizi değerli dost. Yüreğinize gönlünüze sağlık.
Tebrik ederim saygı değer Şükrü üstadim ağabeyim kaleminiz yüreğiniz susmasın 👏 👏 güzeldi eseriniz var lebaleb neden Farsça kelimeler kullanır ki yerli millilerimiz ))
Araya virgül koydum, bilinen bir konu olduğu için sanırım anlaşılır, teşekkürler 👍 Bu harika yorumunuz için sonsuz teşekkürler üstâdım. Selamlar ve saygılarımla.
Düşünmez emekli,esnaf halını,
Devlet baba bile,mah cemalını,
Gösterip herkese,dert itekliyor...
Nurettin GÜLBEY
Saat : 00:57
01.03.2021
Yalova
Tebrikler üstadım...Güzel ve anlamlı bir şiir...Selam ve saygılarımla...