Dilek mi tutarsın Fincanındaki gözlere Yapma! Görünen hangi yol açıktı sana Üzerine gelmedi mi yokuşlar Ah! Gidiyordun değil mi üç vakte kadar İnanma! Ne yollardan geçtim ben Yalan! Geri dönüşü görünmez ki karanlıkta....
Kaderin mi karışır tabağında Beyaz kuş Rengini örtmeyecek mi esmerliğim!
Yakama bulaşmışsa acı telven Benim unutkanlığım mı Tadını başkasına katman!
Sarhoşluğum beynimde değil…
Uzatma acı kokunu Aymaz başımdaki sevda Yüzüm gerçeklere asılı Arap olsam ne fayda Parlamaz ki gözlerimde ışıklar...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sarhoşluğum Beynimde Değil... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sarhoşluğum Beynimde Değil... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kalbini arka cebine koyup, ruhunu tatile gönderen insanın bırakın kırk yıllık bir günlük bile hatırı olmaz. Doğru kişiye bir ömür feda olsun 40 yıl ne ki...Şiiri çok beğendim. Sevgi ve saygıyla... Ozan
Uzatma acı kokunu Aymaz başımdaki sevda Yüzüm gerçeklere asılı Arap olsam ne fayda Parlamaz ki gözlerimde ışıklar...
Sarhoşluğum beynimde değil…
Kırk yıllık hatırın Kandıramazsınız… kırk yılın hatırında bir fincan kahve tadında şiir.. kandırılmak mı? ve şiir yürğn varken.. olmaz olamaz.. yüreğine sağlık.. hatıra gelen sevgier adına..
Aymaz başımdaki sevda
Yüzüm gerçeklere asılı
Arap olsam ne fayda
Parlamaz ki gözlerimde ışıklar...
gözlerde ışıklar parlıyorda önüne sadece siyah bir perde iniliyor
gözlerde hep ışık olsun ve hep parlasın
kutlarım yüreğinize sağlık severek okudum...